Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.


MonCredo

Dla MonCredo – marki premium oferującej kosmetyki i perfumy – stworzyliśmy nową koncepcję wizualną sklepu online. Inspirując się najlepszymi praktykami, zaprojektowaliśmy elegancki, nowoczesny interfejs, który podkreśla luksusowy charakter marki i usprawnia proces zakupowy.

Czas realizacji:
Rok realizacji:
2024
MonCredo
Projekt strony głównej opiera się na licznych treściach wizualnych, którymi operuje marka. Skupia się przede wszystkim na prezentacji aktualnie promowanych serii oraz nowości produktowych.
Projekt strony głównej opiera się na licznych treściach wizualnych, którymi operuje marka. Skupia się przede wszystkim na prezentacji aktualnie promowanych serii oraz nowości produktowych.
Minimalistyczny układ strony skupia uwagę przede wszystkim na produkcie. Duże zdjęcia, przejrzysty opis i intuicyjne przyciski zakupowe zapewniają wygodne doświadczenia użytkownika.
MonCredo
Projekt strony głównej opiera się na licznych treściach wizualnych, którymi operuje marka. Skupia się przede wszystkim na prezentacji aktualnie promowanych serii oraz nowości produktowych.
MonCredo
Minimalistyczny układ strony skupia uwagę przede wszystkim na produkcie. Duże zdjęcia, przejrzysty opis i intuicyjne przyciski zakupowe zapewniają wygodne doświadczenia użytkownika.
MonCredo
Przejrzysty, uproszczony proces zamówienia ułatwia finalizację zakupu. Klarowne kroki, czytelne pola formularza i intuicyjne podsumowania z CTA minimalizują bariery, zwiększając komfort użytkownika i konwersję.

Cel projektu

Projekt miał na celu poprawę użyteczności sklepu MonCredo, zwiększenie konwersji oraz lepsze dopasowanie do oczekiwań klientów. Kluczowe było uproszczenie procesu zakupowego, optymalizacja nawigacji i prezentacji produktów, a także dostosowanie interfejsu do nowoczesnych standardów e-commerce. Skupiliśmy się na harmonijnym połączeniu estetyki premium z intuicyjną funkcjonalnością, aby zapewnić użytkownikom płynne i przyjemne doświadczenie zakupowe.

01.

1. Analiza istniejących rozwiązań

Przegląd dotychczasowego wyglądu i funkcjonalności sklepu oraz analiza konkurencji, aby określić obszary do poprawy przy zachowaniu spójności z identyfikacją marki.

02.

2. Projekt UI/UX

Tworzenie nowoczesnego, intuicyjnego interfejsu, który łączy luksusową estetykę z lepszą nawigacją i optymalizacją ścieżki zakupowej.

03.

3. Konsultacje techniczne

Współpraca z zespołem wdrożeniowym, aby dostosowa projekt do platformy e-commerce i zapewni płynnoś wdrożenia.

04.

4. Przygotowanie do wdrożenia

Finalizacja projektu i przekazanie gotowych plików wraz z dokumentacją dla zespołu wdrożeniowego.

05.

5. Implementacja i optymalizacja

Wdrożenie nowego designu na platformie e-commerce oraz dodatkowe optymalizacje pod kątem wygody użytkowników.

Wyzwania

Głównym wyzwaniem było połączenie luksusowej estetyki z funkcjonalnością e-commerce, tak aby strona nie tylko prezentowała ekskluzywny charakter marki, ale także zapewniała intuicyjną nawigację i wygodny proces zakupowy. Dodatkowo, konieczne było zachowanie już wypracowanego wizualnego charakteru MonCredo – redesign nie mógł wprowadzać radykalnych zmian, aby klienci nadal kojarzyli sklep z dobrze znanych elementów identyfikacji wizualnej. Wyzwanie polegało więc na subtelnym odświeżeniu designu, który jednocześnie usprawniał użytkowanie, ale pozostawał spójny z dotychczasowym wizerunkiem marki.

Proces i metodologia:

  • Analiza branży i benchmark konkurencji w celu określenia najlepszych praktyk UI/UX.
  • Tworzenie wstępnych koncepcji i wireframe’ów, aby uporządkować strukturę i układ strony.
  • Projektowanie interfejsu, z uwzględnieniem estetyki premium i czytelności.
  • Opracowanie responsywnego designu, zapewniającego spójne doświadczenie na desktopie i urządzeniach mobilnych.
No items found.

Zróbmy
coś razem!

Dziękuję! Twoje zgłoszenie zostało odebrane!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Nikodem krajewski speek into microfon on conference