Oddanych
do

projektu UX oraz UI

przeprojektowania

optymalizacji konwersji

ideacto

WWWWWitamy!

Kto

Jesteśmy agencją UX&CRO. Naszą pracę opieramy na danych z analiz ilościowych (analityka) i jakościowych (badania). Wyróżniamy się analitycznym podejściem do projektowania produktów cyfrowych w branżach e-Commerce, fin-tech i ubezpieczeniach.

Co

Projektujemy i optymalizujemy e-sklepy, sewisy internetowe oraz usługi cyfrowe. Realizujemy badania ilościowe i jakościowe. Prowadzimy audyty i testy z użytkownikami. Wdrażamy analitykę internetową oraz optymalizujemy współczynnik konwersji (CRO).

Dlaczego

Wierzymy, że wartości mają sens i chcemy się nimi dzielić

Gdzie

Wrocław, Warszawa

Kiedy

Start: 2008. Stop: nigdy!

Dowiedz się więcej
Nowa #lepszastrona Wyższych Szkół Bankowych

Nowa #lepszastrona Wyższych Szkół Bankowych

Klient: TEB Akademia

Nowa platforma Wyższych Szkół Bankowych to przede wszystkim ukłon w kierunku studentów ceniących sobie “work-life balance”. WSB wyciąga dłoń w kierunku wszystkich tych, którzy chcą pogodzić pracę ze studiami. W redesignie platformy skupiliśmy się przede wszystkim na podejściu mobile first.

Redesign

Redesign

Klient: Showroom

W ramach kompleksowego przeprojektowania platformy dokonaliśmy analizy danych ilościowych oraz jakościowych, co w połączeniu z audytem eksperckim pozwoliło nam wyznaczyć kluczowe obszary optymalizacji

Redesign

Redesign

Klient: ESTYL

Bazując na pogłębionych analizach danych ilościowych i jakościowych, opracowaliśmy oraz zrealizowaliśmy koncepcję kompleksowego redesingu platformy e-Commerce pod Magento 1

Zmiany na zachodzie

Zmiany na zachodzie

Klient: Vehiculum

Dla berlińskiego startupu w ramach stałej obsługi optymalizacyjnej realizujemy analizę danych ilościowych oraz jakościowych, a następnie na ich podstawie rozwijamy usługę w obszarze UX oraz UI

Bankowość user friendly

Bankowość user friendly

Klient: Eurobank

Przeprowadziliśmy redesign serwisu informacyjnego eurobank.pl, którego celem było ukazanie świata finansów osobistych w bardziej przyjaznej dla klienta formie. Prace obejmowały kompleksowy redesign serwisu zarówno pod kątem user experience jak i warstwy graficznej.

Redesign serwisu informacyjnego banku

Redesign serwisu informacyjnego banku

Klient: Nest Bank

IDEACTO przeprowadziło kompleksowy redesign serwisu informacyjnego Nest Bank wspólnie z naszym partnerem technologicznym (Unity Group).

Projekt, który zmieści się w torebce

Projekt, który zmieści się w torebce

Klient: Wittchen

Opracowaliśmy wersję responsywną serwisu na bazie pogłębionej analizy danych oraz przy wykorzystaniu metodyki Service Design.

Lojalność na nowo

Lojalność na nowo

Klient: Bankujesz - zyskujesz

Przeprojektowaliśmy zasady, mechanikę oraz interface programu lojalnościowego Bankujesz-Zyskujesz oraz zajęliśmy się stałą obsługą projektu.

Stworzenie platformy e-Commerce

Stworzenie platformy e-Commerce

Klient: Paradyż

Na bazie badań oraz pogłębionej analizy rynkowej opracowaliśmy i zaprojektowaliśmy unikalny model prezentacji oraz sprzedaży niestandardowego asortymentu e-Commerce.

Łączymy offline z online

Łączymy offline z online

Klient: KFC

Zaprojektowaliśmy nową wersję interfejsu dla interaktywnych kiosków do zamawiania posiłków w restauracjach KFC.