W powstałej strefie SiS znalazły się kompletne dane o kategoriach i produktach. Na stronie głównej użytkownicy mogą zdobyć informacje o nowościach w ofercie producenta, promocjach i bestsellerach. Z kolei w kategoriach produktowych wydzielone zostały wiodące: Smartfony, Tablety, Telewizory, Akcesoria oraz AGD. W tej ostatniej znalazły się podkategorie dla sprzętów: Kuchenki mikrofalowe, Lodówki, Odkurzacze, Okapy, Piekarniki, Płyty kuchenne, Pralki, Zmywarki.
Już na etapie tworzenia strategii SiS Ideacto założyło odejście od marketingowej, standardowej komunikacji oferty sklepu:
Produkty marki chcieliśmy przedstawić w nieco inny sposób. Skupiliśmy się przede wszystkim na użytkowniku i tym, jak ułatwić mu wybór sprzętu, dostarczyć potrzebne informacje o funkcjach produktów i wyjaśnić ich skomplikowaną technologię – tłumaczy Karolina Romińska, Project Manager w Ideacto odpowiedzialna za koordynację projektu.
Aby zrealizować ten cel, dla każdej kategorii w SiS została stworzona sekcja poradnikowa, dzięki której użytkownicy mogą znaleźć kompleksowe informacje na temat oferty, wyszukać produkt najlepiej odpowiadający ich potrzebom i wybrać najkorzystniejszą dla siebie opcję.
Współpraca Ideacto z Samsung Polska nie zakończyła się na wdrożeniu strefy. Aktualnie agencja prowadzi stałą obsługę SiS w zakresie copywritingu, wsparcia graficznego, usability oraz IT.