We use “cookies” to analyze user traffic and remarketing. Detailed information can be found in Privacy Policy.


ux thursday
5/9/2024

CX Czwartek #140

Witamy w pierwszym wydaniu wrześniowego newslettera z cyklu "CX Czwartek"! 🎒✏️ Dzieci i młodzież wracają do szkoły po wakacyjnej przerwie, a my zapraszamy Was do odkrycia świeżych treści z tematyki szeroko zorientowanej na produkt. W dzisiejszym newsletterze polecamy artykuły o:

  • przykładach udanego wdrożenia produktów,
  • analizie opinii klientów z wykorzystaniem AI,
  • analizie listingu w e-commerce.

Czekają na Was inspirujące pomysły i praktyczne wskazówki, które mogą wzbogacić Waszą strategię CX. Zapraszamy do lektury i odkrywania nowych inspiracji!

Analiza listingu produktów w e-commerce

Słowa kluczowe: użyteczność, filtrowanie, optymalizacja

Na stronie Baymard Institute znajdziecie artykuł o obecnym stanie listingu produktów i filtrowania w e-commerce. Najważniejsze wnioski:

  • problemy z użytecznością: 44% przeanalizowanych stron e-commerce ma poważne problemy z funkcjonalnością listingu produktów i opcji filtrowania, co prowadzi do frustracji klientów.
  • złożoność filtrowania: niespójne lub zbyt skomplikowane systemy filtrowania utrudniają użytkownikom zawężanie wyników.
  • dobre praktyki: artykuł zaleca 15 najlepszych praktyk - przykładowo: uproszczenie opcji filtrowania, lepsza logika kategorii i klarowniejsze opcje sortowania.

W jaki sposób wykorzystać AI do analizy opinii klientów?

Słowa kluczowe: automatyzacja, AI, opinie

Polecamy uwadze tekst opublikowany na blogu HubSpot na temat analizy opinii klientów za pomocą AI, która pozwala firmom szybko analizować ogromne ilości opinii klientów poprzez szybsze identyfikowanie wzorców i trendów. Narzędzia AI dostarczają głębszych wglądów w potrzeby i przyzwyczajenia klientów, umożliwiając lepsze dostosowanie usług i produktów. Eksperci zalecają stosowanie AI w połączeniu z tradycyjną analizą, aby zapewnić dokładniejsze interpretacje i działania.

Przepis na udane wdrożenie

Słowa kluczowe: produkt, onboarding, wsparcie

Jeśli stoicie przed wdrożeniem nowego produktu lub jego aktualizacją - podrzucamy artykuł z bloga User Guiding, w którym autorzy dzielą się najważniejszymi przykładami udanej implementacji. Skuteczne wdrożenie produktów opiera się na odpowiednim prowadzeniu użytkowników przez proces onboardingowy, co zwiększa ich zaangażowanie. Ważna jest również personalizacja - firmy odnoszące sukcesy stosują personalizowane podejścia do użytkowników, aby dostosować proces adopcji produktów do ich indywidualnych potrzeb. Natomiast zapewnienie użytkownikom bieżącego wsparcia i zasobów pomaga im lepiej zrozumieć produkt i zwiększa ich długoterminowe zaangażowanie.

Share this entry:

Related publication

Check the publication

featured entries

Let's do
something together!

Thank you! We will get back to you soon with an answer
Oops! Qualcosa ha insegnato il modulo.
Nikodem krajewski speek into microfon on conference