We use “cookies” to analyze user traffic and remarketing. Detailed information can be found in Privacy Policy.
You may be interested in...
Best Practices for eCommerce
200+ recommendations for improving UX/UI for eCommerce
Opportunities and risks of PSD2 in Poland
Systematization of knowledge about PSD2 deepened with expert comments
UX 4 Managers
Practical guide, from what is important in UX
How to redesign e-commerce
Description of the process of redesign of sales platforms
#108 UX Thursday
Every other Thursday an inspiring dose of content about UX and products
How to sell more with UX
Practical guidance based on data and examples
Develop your design skills and stay on top of trends in experience design.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
The research and design agency IDEACTO strengthens its competences in the field of web analytics and conversion rate optimization (CRO). Marcin Cichoń has returned to the IDEACTO team, who will assume the position of Head of Growth.
We remind you that if you would like to share with us interesting links from the UX world, send your suggestions to newsletter@ideacto.pl, and we will be happy to share them in the next UX Thursdays. [FM_form id=” 1″]
Regulatory changes have been forced by evolving technology, the threat of cybercrime and the need to strengthen competitiveness in banking services.
What do you choose — candy or prank? For Halloween, we have sweets for you! A thought-provoking TEDx talk, an inspiring lesson on Instagram navigation and a handful of usability testing knowledge are waiting for you. Finally, an extra candy — a set of free, animated icons.
For 3 years we have been sending to more than 6000 readers an overview of the most interesting articles from the UX world
Jak skutecznie personalizować doświadczenia użytkowników, by nie przekroczyć granicy prywatności? Jak unikać dark patterns i zamiast manipulacji budować zaufanie? Analizujemy również wewnętrzne bariery organizacyjne, które mogą hamować efektywność UX.
W tym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się narzędziom i strategiom, które usprawniają pracę zespołów i poprawiają doświadczenia użytkowników. Analizujemy, jak Loom zdobył popularność w świecie B2B, w jaki sposób AI automatyzuje marketing i oszczędza cenny czas, a także jak integracja CCaaS i CRM usprawnia obsługę klienta.
W dzisiejszym CX Czwartku przyglądamy się temu, jak sztuczna inteligencja zmienia nasze oczekiwania – od personalizacji po proaktywne wsparcie. Zastanawiamy się także nad tym, czy AI powinno naśladować ludzkie emocje oraz jakie błędy popełniane są przy projektowaniu rozwijanych menu.
W dzisiejszym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się kluczowym aspektom UX w e-commerce i ochronie zdrowia, a także polecamy wartościowe źródła wiedzy dla product managerów. Zaczynamy od analizy stron produktowych – badania Baymard Institute pokazują, że większość z nich nadal wymaga poprawy. Następnie przyglądamy się trendom w cyfrowej opiece zdrowotnej oraz najlepszym praktykom UX dla aplikacji medycznych. Na koniec polecamy książki i podcasty, które pomogą rozwijać kompetencje w product management.
Witamy w pierwszym wydaniu newslettera w 2025 roku! 🎉 Kontynuujemy dzielenie się z Wami inspiracjami i wiedzą, które pomogą Wam tworzyć jeszcze lepsze doświadczenia użytkowników.