We use “cookies” to analyze user traffic and remarketing. Detailed information can be found in Privacy Policy.
You may be interested in...
Best Practices for eCommerce
200+ recommendations for improving UX/UI for eCommerce
Opportunities and risks of PSD2 in Poland
Systematization of knowledge about PSD2 deepened with expert comments
UX 4 Managers
Practical guide, from what is important in UX
How to redesign e-commerce
Description of the process of redesign of sales platforms
#108 UX Thursday
Every other Thursday an inspiring dose of content about UX and products
How to sell more with UX
Practical guidance based on data and examples
Develop your design skills and stay on top of trends in experience design.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Today, for the premiere, we present to you the updated version of our flagship publication — Best Practices for E-commerce. Wishing to share the knowledge and experience we have gained over more than ten years of operation, we have prepared a professional and affordable set of usability design standards for online stores. Thanks to them, the path to optimizing your online business can become much shorter and much less bumpy.
If you've been with us since the beginning, you probably remember humaaans. Today we have for you another, substantial collection of illustrations prepared by Katerine Limpitsouni. In it you will find graphics referring to a multitude of themes - to choose from, to color. Bon appetit!
Grab another donut and enjoy reading!
Ideacto won a tender for an interactive agency serving Nest Bank. In 2019, the Wrocław agency will support the bank in the area of online marketing, offering UX/UI competencies.
We remind you that if you would like to share with us interesting links from the UX world, send your suggestions to newsletter@ideacto.pl, and we will be happy to share them in the next UX Thursdays. [FM_form id=” 1″]
You will find the answer to these and other questions in the first article on UX Basics. We immerse ourselves in content and functionalities supporting each other with two basic techniques. Let us tell you about this process from our perspective.
Valentin Radu, founder and CEO of Omniconvert, describes in a comprehensive way how to ensure that we provide customers with reasons to return to our e-commerce.
For 3 years we have been sending to more than 6000 readers an overview of the most interesting articles from the UX world
W dzisiejszym CX Czwartku zebraliśmy dla Was artykuły, z których dowiecie się jak łączyć procesy UX i CX w organizacjach, jak efektywnie planować procesy badawcze w projektach oraz co składa się na dobrze zaprojektowany formularz.
Witamy w drugim listopadowym wydaniu naszego newslettera. Z radością dzielimy się naszym najnowszym sukcesem – otrzymaliśmy wyróżnienie Clutch Global Leader for Fall 2024 jako jedna z topowych firm B2B z zakresu UX i CRO w tym roku!
Witamy w pierwszym listopadowym wydaniu newslettera 🍂 Zmieniające się trendy przyciągają nowych użytkowników, a my mamy dla Was porcję świeżych inspiracji i wiedzy. W dzisiejszym newsletterze znajdziecie artykuły o projektowaniu dla pokolenia Z, kluczowych umiejętnościach, jakie powinien mieć zespół UX oraz na koniec podrzucamy słownik pojęć związanych z zarządzaniem produktem i UX.
Witamy w kolejnym wydaniu newslettera "CX Czwartek"! Chcecie dowiedzieć się, jak zaprojektować produkty, które same podpowiedzą użytkownikom najlepsze rozwiązania? W dzisiejszym wpisie podpowiadamy również, jak umożliwić użytkownikom łatwe podejmowanie decyzji oraz jak dostosować strategie projektowe do zmieniających się oczekiwań klientów.
Witamy w wydaniu październikowym newslettera "CX Czwartek"! 🍂 Jesień to czas nowych początków, a my mamy dla Was świeże i inspirujące treści, które pomogą Wam lepiej zrozumieć, jak skutecznie prezentować produkty i usługi.
Witamy w drugim wydaniu wrześniowego newslettera z cyklu "CX Czwartek"! 🍂 Wraz z nadejściem jesieni kontynuujemy naszą podróż po świecie innowacji produktowych. Tym razem przygotowaliśmy dla Was zestaw artykułów, które zagłębiają się w tworzenie efektywnego planu zarządzania treściami, najlepsze praktyki związane z onboardingiem użytkowników i anticipatory design – czyli projektowanie, które minimalizuje liczbę wyborów i upraszcza procesy dla użytkownika.