We use “cookies” to analyze user traffic and remarketing. Detailed information can be found in Privacy Policy.
You may be interested in...
Best Practices for eCommerce
200+ recommendations for improving UX/UI for eCommerce
Opportunities and risks of PSD2 in Poland
Systematization of knowledge about PSD2 deepened with expert comments
UX 4 Managers
Practical guide, from what is important in UX
How to redesign e-commerce
Description of the process of redesign of sales platforms
#108 UX Thursday
Every other Thursday an inspiring dose of content about UX and products
How to sell more with UX
Practical guidance based on data and examples
Develop your design skills and stay on top of trends in experience design.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
A few weeks ago, a new service from Black Point, a manufacturer of alternative printer consumables, was launched. Ideacto was responsible for the functional design, graphic design and implementation.
Interactive agency Ideacto made a functional and graphic design for the online store Ceramiki Paradyż — a leading manufacturer of ceramic tiles. The store offers more than 3,000 products for indoor and outdoor use.
In September 2013, the Ideacto Interactive Agency started cooperation with the PZWL Medical Publishing House, which is the oldest and largest medical office in Poland. Ideacto's tasks include managing social media activity, from fan page administration to running promotional and customer image campaigns.
Interactive agency Ideacto has partnered with AmRest Holdings SE — owner of more than 688 restaurants in the United States, Central and Eastern Europe and Asia, representing brands such as KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King.
The Ideacto team was joined by Magdalena Kościelna, who took up the position of social media specialist. Magda will be responsible for co-creating and implementing communication strategies, content and community management, supporting and developing Ideacto's video department — together with Grzegorz Cholewa.
The Interactive Agency Ideacto sp. z o.o. has established an exclusive cooperation with Cartman, which is behind the production of probably the best viral campaign on the Polish network - the Barbara Kwarc project (also called “Mrs. Barbara”).
Ideacto expands its creative ranks. Paweł Borkowski, also known as FRM Kid, joined the agency's graphic department. Paweł is a graduate of the Academy of Fine Arts in Wrocław, works as a graphic designer, illustrator, and also deals with the creation of large-format painting projects in public space.
Ideacto cooperates with the State Forests on the on-line transmission of the Bald Eagle nest. The proprietary Video CMS software is used to ensure smooth image transmission.
Ideacto Agency has started cooperation with the Polish Agency for Enterprise Development within the framework of the project of providing editorial content for the portal “We support e-business” located at www.web.gov.pl
For 3 years we have been sending to more than 6000 readers an overview of the most interesting articles from the UX world
Jak skutecznie personalizować doświadczenia użytkowników, by nie przekroczyć granicy prywatności? Jak unikać dark patterns i zamiast manipulacji budować zaufanie? Analizujemy również wewnętrzne bariery organizacyjne, które mogą hamować efektywność UX.
W tym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się narzędziom i strategiom, które usprawniają pracę zespołów i poprawiają doświadczenia użytkowników. Analizujemy, jak Loom zdobył popularność w świecie B2B, w jaki sposób AI automatyzuje marketing i oszczędza cenny czas, a także jak integracja CCaaS i CRM usprawnia obsługę klienta.
W dzisiejszym CX Czwartku przyglądamy się temu, jak sztuczna inteligencja zmienia nasze oczekiwania – od personalizacji po proaktywne wsparcie. Zastanawiamy się także nad tym, czy AI powinno naśladować ludzkie emocje oraz jakie błędy popełniane są przy projektowaniu rozwijanych menu.
W dzisiejszym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się kluczowym aspektom UX w e-commerce i ochronie zdrowia, a także polecamy wartościowe źródła wiedzy dla product managerów. Zaczynamy od analizy stron produktowych – badania Baymard Institute pokazują, że większość z nich nadal wymaga poprawy. Następnie przyglądamy się trendom w cyfrowej opiece zdrowotnej oraz najlepszym praktykom UX dla aplikacji medycznych. Na koniec polecamy książki i podcasty, które pomogą rozwijać kompetencje w product management.
Witamy w pierwszym wydaniu newslettera w 2025 roku! 🎉 Kontynuujemy dzielenie się z Wami inspiracjami i wiedzą, które pomogą Wam tworzyć jeszcze lepsze doświadczenia użytkowników.