Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.


Ceramika Paradyż

Na bazie badań oraz pogłębionej analizy rynkowej opracowaliśmy i zaprojektowaliśmy oryginalny model prezentacji oraz sprzedaży niestandardowego asortymentu e-commerce.

Czas realizacji:
Rok realizacji:
2018
Ceramika Paradyż
Współpraca z Zarządem oraz kluczowymi działami spółki pozwoliła nam na wypracowanie modelu sprzedaży bazującego na unikalnych propozycjach sprzedaży (USP)
Współpraca z Zarządem oraz kluczowymi działami spółki pozwoliła nam na wypracowanie modelu sprzedaży bazującego na unikalnych propozycjach sprzedaży (USP)
Wyróżnikiem sprzedaży przez producenta płytek jest możliwość zakupu produktów z tej samej serii oraz dostęp do kompleksowej informacji oraz wsparcia ze strony zespołu obsługi klienta. Na powyższych aspektach koncentrowaliśmy się projektując interface dla platformy sprzedażowej
Ceramika Paradyż
Współpraca z Zarządem oraz kluczowymi działami spółki pozwoliła nam na wypracowanie modelu sprzedaży bazującego na unikalnych propozycjach sprzedaży (USP)
Ceramika Paradyż
Wyróżnikiem sprzedaży przez producenta płytek jest możliwość zakupu produktów z tej samej serii oraz dostęp do kompleksowej informacji oraz wsparcia ze strony zespołu obsługi klienta. Na powyższych aspektach koncentrowaliśmy się projektując interface dla platformy sprzedażowej
Ceramika Paradyż

Zakres projektu

Wyzwania projektu to przede wszystkim trudna branża i klient – większość użytkowników (co zostało zidentyfikowane w badaniach) dużą wagę przywiązuje do możliwości zobaczenia płytki na żywo w off-linie.

Użytkownicy boją się także kupować płytki w internecie m.in. z powodu obawy o problemy z dostawą czy otrzymania partii towaru innego niż oczekiwali (inny odcień koloru).

01.

1. Analiza PREDESIGN

Na tym etapie systematyzujemy wymagania biznesowe, analizujemy otoczenie rynkowe oraz definiujemy potrzeby i oczekiwania użytkowników końcowych

02.

2. Koncepcja strategiczna

Bazując na zebranych informacjach oraz danych z etapu analitycznego w trakcie cyklu warsztatów z klientem wypracowujemy koncepcję strategiczną dla projektowanego rozwiązania

03.

3. Architektura informacji i projekt szkieletowy

Przed przystąpieniem do projektowania finalnego projektu opracowujemy strukturę rozwiązania oraz definiujemy kluczowe relacje między elementami projektowanego rozwiązania

04.

4. Projekt graficzny

W oparciu o wypracowane na wcześniejszych etapach wytyczne oraz półprodukty tworzymy finalny projekt graficzny rozwiązania

05.

5. Testowanie i optymalizacja

Wytworzone projekty poddajemy testom z użytkownikami a po wdrożeniu realizujemy ich optymalizację na podstawie dostępnych źródeł danych ilościowych oraz jakościowych

Proces

1. Uruchomienie projektu

Wstępna decyzja biznesowa o uruchomieniu e-sklepu.

2. Analiza Desk-Research

Zebranie danych o wielkości rynku, zwyczajach zakupowych, charakterystyce użytkowników.

3. Badania focusowe

Wywiady z użytkownikami (architekci, projektanci, inwestorzy, osoby indywidualne).

4. Analiza konkurencji

Dane jakościowe i ilościowe o konkurencji polskiej oraz zagranicznej.

5. Strategia

Zarys funkcjonalności oraz strategii biznesowej.

6. Biznes Plan
Wsparcie biznesu w podjęciu decyzji o uruchomieniu projektu.

7. Projekt funkcjonalny
Szkice, makiety oraz prototypy.

8. Badania użyteczności
wywiady z użytkownikami w celu dopracowania makiet.

9. Projekt graficzny
wypracowanie look&feel sklepu internetowego.

Wyróżnienia

Projekt dla Ceramika Paradyż otrzymał nominacja e-Commerce Polska Awards w kategorii „Przełamanie nieufności”.

No items found.

Zróbmy
coś razem!

Dziękuję! Twoje zgłoszenie zostało odebrane!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Nikodem krajewski speek into microfon on conference