banner
realizacje

Ceramika Paradyż

Zaprojektowanie sklepu internetowego dla producenta płytek ceramicznych – sklep powinien nakłaniać użytkownika do zakupu asortymentu on-line bezpośrednio u producenta.

Projekt dla Ceramika Paradyż otrzymał nominacja e-Commerce Polska Awards 2014 w kategorii “Przełamanie nieufności”.

Wyzwania projektu to przede wszystkim trudna branża i klient – większość użytkowników (co zostało zidentyfikowane w badaniach) dużą wagę przywiązuje do możliwości zobaczenia płytki na żywo w off-linie.

Użytkownicy boją się także kupować płytki w internecie m.in. z powodu obawy o problemy z dostawą czy otrzymania partii towaru innego niż oczekiwali (inny odcień koloru).

1. Uruchomienie projektu
Wstępna decyzja biznesowa o uruchomieniu e-sklepu.

2. Analiza Desk-Research
Zebranie danych o wielkości rynku, zwyczajach zakupowych, charakterystyce użytkowników.

3. Badania focusowe
Wywiady z użytkownikami (architekci, projektanci, inwestorzy, osoby indywidualne).

4. Analiza konkurencji
Dane jakościowe i ilościowe o konkurencji polskiej oraz zagranicznej.

5. Strategia
Zarys funkcjonalności oraz strategii biznesowej.

6. Biznes Plan
Wsparcie biznesu w podjęciu decyzji o uruchomieniu projektu.

7. Projekt funkcjonalny
Szkice, makiety oraz prototypy.

8. Badania użyteczności
wywiady z użytkownikami w celu dopracowania makiet.

9. Projekt graficzny
wypracowanie look&feel sklepu internetowego.

25

zaprojektowanych widoków

267 h

nagrań wywiadów z użytkownikami

12334 h

czas trwania projektu

Newsletter IDEACTOZawsze w czwartek. Co drugi czwartek.

UX Czwartek to lista inspirujących treści ze świata UX i eCommerce. Każdy subskrybent otrzyma za darmo (sic!) komplet naszych publikacji.

Newsletter