Samsung
Zaprojektowaliśmy strefę marki Samsung w ramach platformy e-commerce euro.com.pl
Czas realizacji:
Rok realizacji:
2018
Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od pogłębionej analizy potrzeb użytkowników by móc zaprojektować rozwiązanie odpowiadające na pytania, zadawane przez nich w sieci
Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od pogłębionej analizy potrzeb użytkowników by móc zaprojektować rozwiązanie odpowiadające na pytania, zadawane przez nich w sieci
W efekcie stworzyliśmy serwis, który poza prezentacja produktów dawał odpowiedzi na istotne pytania pojawiające się na różnych etapach wędrówki użytkownika (przy wykorzystaniu metodyki Customer Journey Buying Map)
Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od pogłębionej analizy potrzeb użytkowników by móc zaprojektować rozwiązanie odpowiadające na pytania, zadawane przez nich w sieci
W efekcie stworzyliśmy serwis, który poza prezentacja produktów dawał odpowiedzi na istotne pytania pojawiające się na różnych etapach wędrówki użytkownika (przy wykorzystaniu metodyki Customer Journey Buying Map)
01.
1. Analiza PREDESIGN
Na tym etapie systematyzujemy wymagania biznesowe, analizujemy otoczenie rynkowe oraz definiujemy potrzeby i oczekiwania użytkowników końcowych
02.
2. Koncepcja strategiczna
Bazując na zebranych informacjach oraz danych z etapu analitycznego w trakcie cyklu warsztatów z klientem wypracowujemy koncepcję strategiczną dla projektowanego rozwiązania
03.
3. Architektura informacji i projekt szkieletowy
Przed przystąpieniem do projektowania finalnego projektu opracowujemy strukturę rozwiązania oraz definiujemy kluczowe relacje między elementami projektowanego rozwiązania
04.
4. Projekt graficzny
W oparciu o wypracowane na wcześniejszych etapach wytyczne oraz półprodukty tworzymy finalny projekt graficzny rozwiązania
05.
5. Testowanie i optymalizacja
Wytworzone projekty poddajemy testom z użytkownikami a po wdrożeniu realizujemy ich optymalizację na podstawie dostępnych źródeł danych ilościowych oraz jakościowych
No items found.
Zróbmy
coś razem!
Dziękuję! Twoje zgłoszenie zostało odebrane!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Odkryj inne historie naszych współprac
UX Czwartek. Zawsze w co drugi czwartek
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Dziękujemy! Twoja aplikacja trafiła do naszej skrzynki.
Oops! Something went wrong while submitting the form.