Badania ilościowe
W ramach projektu zrealizowaliśmy ankietę NPS (obecni klienci), ankietę SUS (obecni użytkownicy chmury), ankietę pogłębioną pod kątem persony i użyteczności aplikacji (obecni użytkownicy chmury), ankietę dla klientów testowych, podłączenie analityki ilościowej i monitorowanie danych.
Badania jakościowe
Badanie IDI, pod kątem persony, diagnozy potrzeb, problemów i oczekiwań klientów, potrzeb klienta migrującego, klienta testowego, badanie użyteczności ścieżek zakupowych na LP, badanie użyteczności obecnej aplikacji pod kątem pomocy i onboardingu.
Analiza wyników i rekomendacje
Wynikem prac było opracowanie person na podstawie wyników badań, opracowanie User Journey Map, rekomendacje dla Happy Paths i podniesienia konwersji ścieżek zakupowych i zakupu konta płatnego, rekomendacje do projektu onboardingu, rekomendacje do zmian i redesignu interfejsu aplikacji, opracowanie rekomendacji dla strategii podniesienia satysfakcji klienta i rozwoju produktu.