realizacje
Wittchen
Zaczynając pracę nad projektem Wittchen wiedzieliśmy, że mierzymy się z wyzwaniem, by dobrze działający sklep zmienić na jeszcze lepszy – unowocześnić i podkreślić jakość premium marki.
It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout.
Zaczynając pracę nad projektem Wittchen wiedzieliśmy, że mierzymy się z wyzwaniem, by dobrze działający sklep zmienić na jeszcze lepszy – unowocześnić i podkreślić jakość premium marki.
Hołdując zasadzie “mobile first”, nasze wysiłki skupiliśmy na usprawnieniu sklepu na urządzeniach mobilnych. Nie zapomnieliśmy jednak przy tym o wersji desktopowej i już rozpoczynając prace nad projektem podeszliśmy do niego bardzo kompleksowo.
Nasi specjaliści UX przeprowadzili pogłębioną analizę danych, dzięki której dowiedzieliśmy się, jakie elementy serwisu wymagają poprawy. Następnie, kierując się otrzymanymi wynikami, projektanci zajęli się tworzeniem makiet, na podstawie których eksperci UI zaprojektowali grafiki serwisu.
Zależało nam na zwiększeniu czytelności oraz intuicyjności poruszania się po sklepie. Dlatego przeprojektowaliśmy kartę produktu, a także strukturę kategorii, w taki sposób, aby jak najlepiej odzwierciedlała ona asortyment produktów marki.
Wszystkie nasze działania miały na celu ułatwienie korzystania ze sklepu, a tym samym zwiększenie zaangażowania klientów, a więc dłuższego ich przebywania na stronie oraz odwiedzania większej liczby podstron.