Podczas pierwszego etapu prac nad redesignem wsb.pl przeprowadziliśmy pogłębioną analizę raportów dostarczonych nam przez zespół ze strony klienta, które zawierały szczegółową analizę komunikacji wizerunkowej uczelni.
W kolejnym etapie realizacji projektu skupiliśmy się na wypracowaniu pierwszych odsłon strategii UX. Zespół UX, na czele z Senior UX Designerem, Robertem Czekańskim, podczas moderacji warsztatów z klientem wypracował rozwiązania potrzebne do zaprojektowania nowej odsłony strony. Na jednym z nich opracowaliśmy całkowicie nową architekturę informacji dla wszystkich serwisów.
Nasze prace warsztatowe opierały się na zwinnym podejściu, tzn. świadomie zrezygnowaliśmy ze sztywnych ram projektowych, które ograniczałyby komunikację pomiędzy zespołami. Tym samym, proces warsztatowy był stale otwarty i to właśnie na nim budowaliśmy pierwsze plany UX, które przybliżyły nas do ostatecznej wersji platformy.