Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Dzisiaj Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania, więc znajdźcie publiczność, usiądźcie wygodnie i do dzieła. A do przeczytania macie teksty o możliwościach zmiany w podejściu do projektowaniu UX/UI, fenomenie TikToka oraz angażowaniu użytkowników odpowiednio dobranym projektem dźwięku i wyskakujących okienek. Na koniec zostawcie sobie instrukcję do ćwiczeń z kreatywności.
Umiejętność zrozumienia potrzeb klientów to podstawa w projektowaniu UX. Skutecznym sposobem na poznanie doświadczeń użytkowników są badania UX ilościowe i jakościowe. Te drugie pozwalają na dotarcie do umysłów odbiorcy i uzyskanie informacji, jak ulepszyć produkt.
Sortowanie kart to prosta i stosunkowo tania metoda, która ma pomóc w zrozumieniu sposobu strukturyzacji i organizacji treści przez użytkownika w jak najbardziej logiczny dla niego sposób. Card sorting można przeprowadzać na wiele sposobów, m.in. na papierze, na karteczkach Post-It czy też dzięki narzędziom internetowym, działającym w trybie zdalnym.
Międzynarodowy Dzień Kropki przypada w Dniu Olewania Systemu, więc wybaczamy dzisiaj czworonogom (w szczególności naszej Kropce), jeśli w ramach świętowania wybiorą przedłużenie drzemki kosztem spaceru w mokry poranek. Wygospodarowany czas proponujemy wykorzystać na lekturę wykładu o genezie i konsekwencjach tworzenia standardów sieciowych, wpisu o problemach z czytelnością treści oraz zestawienia istotnych elementów projektu centrum wsparcia klienta. Wracamy też do przemyśleń dotyczących tworzenia portfolio, a kończymy esejem na temat projektowania doświadczeń osób zmęczonym wszechobecnym hałasem.
Z okazji rozpoczynającego się roku szkolnego przygotujcie się dzisiaj na 5 lekcji. Zaczynamy od elementarza – tekstu pomagającego zrozumieć istotę projektowania UX oraz artykułu z wyjaśnieniem psychologicznych i biologicznych podstaw kształtowania się przekonań. Są też ćwiczenia z kreatywności w kontekście algorytmów AI generujących obrazy oraz krótka lekcja marketingu dla marek z branży smart home. Na koniec proponujemy praktyki z prezentacji portfolio prac.
Style Guide, czyli przewodnik po stylu, jest jednym z najważniejszych elementów w świecie UX. Dostarcza zrozumiałe, uniwersalne wskazówki, które pomagają zapobiec niepowodzeniom, wynikającym z braku spójności. Guide Style może być m.in. sposobem na poprawę autentyczności contentu. Ponadto pomaga poprawić wrażenia użytkownika i nadać im zupełnie nowy wymiar. Czym więc konkretnie jest przewodnik po stylu i jakie znaczenie ma dla Twojej strony?
Value Proposition to jeden z najważniejszych elementów sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Określa on czynniki, które łączą ofertę marki z klientami oraz to, co wyróżnia firmę na tle konkurencji. Nie są to tylko usługi lub produkty, które trafiają do konsumentów. To również komponenty pomagające rozwiązać powstające problemy, w którymi nie potrafią poradzić sobie konkurencji. Dzięki temu klient może wybrać właśnie Ciebie.
Dobra wiadomość dla osób, którym przejadły się “zwykłe” mrożone gałki i rożki – dzisiaj świętujemy Dzień Ciasta Lodowego. Nad talerzykiem chłodzących słodkości wyszperaliśmy teksty zachęcające do refleksji nad prywatnością w sieci, dostępnością animowanych treści oraz podejściem do rozszerzania funkcjonalności w projektach aplikacji. Są też przykłady błędów: tych w interfejsach, ale też życiowych, wynikających z ignorowania znaków ostrzegawczych podczas starania się o pracę w projekcie. Życzymy miłego pałaszowania, a sami biegniemy po dokładkę.
W Międzynarodowym Dniu Pantery Mglistej będziemy przekonywać, że nie taki kot straszny, jak go malują, ani dane mgliste, jeśli są dobrze zwizualizowane. W zestawieniu znajdziecie też teksty o korelacji subiektywizmu ludzi i stronniczości AI, sposobach zapanowania nad strachem przed prezentacją wyników swojej pracy oraz ustalaniu priorytetów podczas wyznaczania customer value. Do kompletu dodajemy kolejną porcję inspiracji dla projektantów interfejsów.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Kreatywna agencja eCommerce Ideacto została nagrodzona w jubileuszowej X edycji Konkursu Webstar Festiwal. Agencja otrzymała nagrodę w kategorii "Webstar Creative: Kampania internetowa" za akcję "Jesień z Albertem i kartą kredytową ING".
Kreatywna agencja eCommerce Ideacto przeprowadziła redesing dwóch serwisów hoteli w Ostródzie. Hotel Willa Port i Hotel Platinum należą do sieci Condohotels Group – operatora hotelowego posiadającego w swojej grupie cztery inwestycje zlokalizowane na Mazurach. Oprócz wspomnianych Willa Port i Platinum są to Hotel & Resort Plaza oraz Rezydencje Willa Port
Jeżeli zastanawiasz się czy posiadasz umiejętności potrzebne do skutecznego zarządzania projektem, szukasz sposobu na przejście od koncepcji do realizacji pomysłu, chcesz poznać tajniki współpracy z agencją marketingową – to szkolenie jest dla Ciebie.
W ubiegłym tygodniu Ideacto podpisało umowę z Grene – firmą zapewniającą techniczne wyposażenie rolnictwa. Do zadań agencji należeć będzie stała obsługa e-marketingowa w zakresie content marketingu.
Kilka tygodni temu swoją premierę miał nowy serwis firmy Black Point – producenta alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Ideacto odpowiedzialne było za projekt funkcjonalny, graficzny oraz wdrożenie.
Agencja interaktywna Ideacto wykonała funkcjonalny oraz graficzny projekt dla sklepu internetowego Ceramiki Paradyż – wiodącego producenta płytek ceramicznych. W sklepie dostępnych jest ponad 3.000 produktów do zastosowania wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń.