Usługi

Analityka internetowa

Wykorzystujemy analitykę internetową nie tylko w naszych projektach UX/UI ale również w procesach optymalizacji konwersji (CRO)

  • Optymalizujemy konwersję w eCommerce (CRO)
  • Audytujemy analitykę internetową
  • Wdrażamy Google Analytics i Google Tag Manager
  • Implementujemy click tracking, testy A/B i visit recording
IDEACTO

WWWWitamy!

IDEACTO to agencja UX&CRO z 12-letnim doświadczeniem. Specjalizujemy się w eCommerce. Dotychczas zrealizowaliśmy 400+ projektów i przepracowaliśmy 300 000+ godzin wspólnie z naszymi Klientami. Nasze realizacje wygrywały w konkursach Webstar Festival, Impactor, Efekton.

Ponad 400 zrealizowanych projektów

Z przyjemnością współpracowaliśmy

Wdrożenia i audyty analityki

Trudno wyobrazić sobie dzisiejszy serwis internetowy bez wdrożonego Google Analytics. Jednak bez gwarancji zbierania poprawnych danych ilościowych trudno jest podejmować prawidłowe decyzje biznesowe.

W IDEACTO wykonujemy:

  • Audyty i wdrożenia Google Analytics
  • Audyty i wdrożenia Google Tag Manager
  • Wdrożenia Google Data Studio

Optymalizacja konwersji (CRO)

Optymalizujemy konwersję w celu wzrostu sprzedaży w serwisach eCommerce

W IDEACTO oferujemy:

  • Kompleksowy proces optymalizacji konwersji
  • Analizy click tracking i scroll heatmaps
  • Analizy nagrań sesji użytkowników (visit recording)
  • Prowadzenie testów A/B, MVT (Multivariate Testing)
Proces Fast Track

Realizacja CRO w pięć dni roboczych

icon_12

Identyfikacja elementów podatnych na optymalizację CRO wraz ze stworzeniem hipotez testowych

01
icon_11-1

Wdrożenie narzędzi optymalizacji konwersji na potrzeby testów A/B, visitor recordingu oraz heatmap

02
icon_11

Dostarczenie kompleksowego raportu wraz z rekomendacjami

03

1 499,00 PLN

Basic

  • Test A/B procesu zakupowego (3 testy)
  • Raport wraz z rekomendacjami

Optymalizacja konwersji (CRO) w procesie zakupowym prowadzona jest na stronie kategorii, stronie produktu, koszyku lub finalizacji zakupów. Dobór podstrony do przeprowadzenia testów A/B i mapy ciepła jest ustalany indywidualnie z klientem.

Nagrania sesji użytkowników (visitor recording) obejmuj pełny proces zakupowy od koszyka po finalizacje zakupu dla 100 sesji.

2 999,00 PLN

Standard

  • Test A/B procesu zakupowego (3 testy)
  • Nagrania sesji użytkowników procesu zakupowego
  • Raport wraz z rekomendacjami

3 999,00 PLN

Premium

  • Test A/B procesu zakupowego (3 testy)
  • Nagrania sesji użytkowników procesu zakupowego
  • Mapy ciepła (heatmapa) procesu zakupowego
  • Raport wraz z rekomendacjami
NASZE PROJEKTY

Ponad 300.000 przepracowanych godzin

Newsletter IDEACTOZawsze w czwartek. Co drugi czwartek.

UX Czwartek to lista inspirujących treści ze świata UX i eCommerce. Każdy subskrybent otrzyma za darmo (sic!) komplet naszych publikacji.

Newsletter