Do zespołu Ideacto dołączyła Magdalena Kościelna, która objęła stanowisko specjalisty ds. social media. Magda będzie odpowiedzialna za współtworzenie i realizację strategii komunikacyjnych, zarządzanie treściami i społecznościami, wspierając i rozwijając w Ideacto również dział wideo – wespół z Grzegorzem Cholewą.
W Ideacto pod merytoryczną opieką Magdy znajdą się m.in. projekt wideo bloga Barbara Kwarc oraz
projekty realizowane dla Almirall Polska. Magdalena Kościelna pierwsze kroki w social media stawiała w agencji WeAreMedia, gdzie od 2011 roku była odpowiedzialna za kompleksową obsługę marek z branży finansowej (m.in. Krajowego Rejestru Długów, Serwisu Ochrony Konsumenta czy BNP Paribas Bank). Wcześniejsze doświadczenia zdobywała przy organizacji konferencji branżowych poświęconych public relations oraz komunikacji marketingowej (m.in. AdConference 2010 i Public relations – zarządzanie kryzysowe).
Magda jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studentką Psychologii w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej.