Z okazji Światowego Dnia Hamburgera przygotowaliśmy kilka smakowitych kąsków. Naszą kanapkę skomponowaliśmy z tekstów o związkach UX z Internetem Rzeczy, uczeniem maszynowym i urządzeniami typu wearables. Powiększamy zestaw tekstem o alternatywach dla narzędzi opracowanych przez Google oraz korzyściach projektowania z myślą o dostępności.Na dokładkę serwujemy porady na temat CRO od ekspertów Ideacto.
1. UX na urządzeniach do noszeniaDzisiejszy starter to artykuł, w którym Rebekah Carter omawia okoliczności interakcji użytkowników z aplikacjami umożliwiającymi szybką konsumpcję informacji. Jeśli planujecie projektowanie interfejsów dla urządzeń do noszenia (wearables), sprawdźcie jakie czekają Was wyzwania i na jakie smaczki warto zwrócić uwagę.2. Wpływ Internetu Rzeczy na UXDla głodnych wiedzy rozważania Benjamina McDermotta na temat użyteczności rozwiązań projektowanych z myślą o Internecie Rzeczy. Autor opisuje wpływ aplikacji tworzonych do obsługi IoT m.in. na bezpieczeństwo oraz wydajność.3. Związki UX z uczeniem maszynowymFirma Day One przekonuje, że żyjemy w erze sztucznej inteligencji. Artykuł zawiera sporo mięsistych przykładów zastosowania uczenia maszynowego do poprawy doświadczeń użytkowników, a tym samym projektowania lepszych produktów i usług.4. Korzyści z projektowania dla dostępnościOrganizacja Scope zachęca do zastanowienia się nad korzyściami, jakie niesie projektowanie interfejsów z uwzględnieniem dostępności. Autorzy opisują, jak rozwiązania tworzone z myślą o osobach z niepełnosprawnościami wpływają na użyteczność interfejsów w szerszej skali.5. Alternatywy dla narzędzi GoogleMarco Saric z DEV prezentuje alternatywy dla narzędzi Googla. Potestujcie, jeśli z jakiegoś powodu przejadły Wam się Analytics i inne rozwiązania dostawcy z Mountain View.Nadal głodni? W ramach dokładki proponujemy lekturę tekstu Marcina Cichonia o Optymalizacji współczynnika konwersji w e-commerce.
Przypominamy, że jeśli chcielibyście się z nami podzielić ciekawymi linkami ze świata UX, przesyłajcie swoje propozycje na newsletter@ideacto.pl, a my chętnie udostępnimy je w następnych UX czwartkach.