W kolejnym wydaniu UX Czwartku przyglądamy się m.in. sposobom wywołania wzrostu współczynnika powracalności i budowaniu relacji z klientami. Do tego sporo wiedzy o projektowaniu dla sektora finansowego i kilka słów od teamu Google na temat redesignu Google Translate. Na finał coroczny quiz przygotowany przez zespół NN Group.
1. Wzrost w e-commerce dzięki poprawie współczynnika powracalności
Valentin Radu, założyciel i CEO Omniconvert, w kompleksowy sposób opisuje, jak zadbać
o dostarczenie klientom powodów, by wracali do naszego e-commerce’u.
2. 10 koncepcji psychologicznych pomocnych w projektowaniu dla branży finansowej
Żeby dobrze projektować interfejsy dla produktów finansowych warto wcześniej spróbować możliwie jak najlepiej zgłębić temat skomplikowania relacji między ludźmi a ich pieniędzmi. Sprawdźcie, jak sensownie podejść do tego wyzwania.
3. 3 porady od projektantów nowego Google Translate
Pendar Yousefi, UX Manager w Google, podsumowuje 3 najważniejsze rzeczy, których nauczył się podczas redesignu Google Translate.
4. Różne oblicza internetu
Redakcja „The Guardian” o tym, jak wygląda internet na Kubie, w Chinach, Rosji i Indiach. Dzielimy się
z Wami tym materiałem nie tylko ze względu na ciekawą treść, ale również, by zwrócić uwagę na jego niestandardową formę. Wierzymy, że takie zabiegi sprawiają, że nasza lektura może być dokładniejsza
i bardziej uważna.
5. UX Quiz z NN Group 2018
Jak co roku, NN Group przygotowało quiz sprawdzający jak dokładnie zapoznawaliśmy się
z publikowanymi przez nich w 2018 roku materiałami. Dajcie znać jak Wam poszło!
Przypominamy, że jeśli chcielibyście się z nami podzielić ciekawymi linkami ze świata UX, przesyłajcie swoje propozycje na newsletter@ideacto.pl, a my chętnie udostępnimy je w następnych UX czwartkach.
[FM_form id=”1″]