W dzisiejszej grafice znajdziecie inspirację Dniem Delfina (i odrobinę Dniem Patrzenia się w Niebo), a w zestawieniu teksty o specyfice pracy in-house i w agencjach, amatorskiej analizie danych oraz o cyfrowych wersjach codziennych czynności. Dorzuciliśmy też linki do osobistych rozważań na temat rozwoju umiejętności niezbędnych podczas projektowania oraz opinię dotyczącą jednego z trendów próbującego rozgościć się w globalnej sieci.
Praca agencyjna vs. in-house
Erin Young podpowiada początkującym projektantom UX, czym różni się praca agencyjna od zatrudnienia w wewnętrznym dziale firmy. Na liście tematów do rozważenia znalazła się m.in. kwestia różnorodności zadań, relacji ze współpracownikami i zespołem klienta oraz, last but not least, zarobków.
Naśladowanie rzeczywistości
Na stronie magazynu Grafmag Konrad Dziejarski analizuje digitalizację procesów z otaczającej nas rzeczywistości. W artykule znalazły się przykłady aplikacji działających na styku świata fizycznego i cyfrowego oraz przemyślenia na temat roli projektantów UX podczas ich tworzenia. Artykuł uzupełnia wyrywkowe studium przypadku dotyczące aplikacji stworzonej przez zespół autora tekstu.
Ćwiczenia z projektowania wizualnego
Opierając się o osobiste doświadczenia Jeff Zych opisuje proces rozwoju umiejętności projektowania wizualnego. Wpis na blogu autora opowiada o fontach, kolorze i brandingu, a do każdej z poruszonych kwestii dołączona jest listą polecanych lektur.
Analityk danych w każdym z nas
Cassie Kozyrkov pokazuje, że ludzie mają naturalną tendencję do zbierania, przetwarzania i wyciągania wniosków z danych, sugerując, że nie tylko profesjonalni analitycy mogą wykorzystywać dane przy podejmowaniu decyzji.
Sceptycznie o kryptowalutach
Andy Budd opowiada o trendach w wirtualnym świecie. Esejem autor włącza się do dyskusji na temat kryptowalut, przy okazji dzieląc się uwagami dotyczącymi społeczności online, zmian w sposobie wchodzenia w interakcje oraz tworzenia produktów cyfrowych.