Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Dzień Staroci. Dzisiejszy dzień poświęcony jest przedmiotom. Nie byle jakim, bo cennym i urokliwym. Mogłoby się wydawać, że z pozoru nieprzydatne, ale na pewno związane z jakąś historią. Lekko nadgryzione zębem czasu, porzucone gdzieś w kąt i czekające na swój moment. Podobnie jak przedmioty, kolekcjonujemy też informacje. Do tej kolekcji dołączamy dzisiejszy wpis, a w nim kilka słów o pracy metodą design thinking, moodboardach w pracy projektowej i tworzeniu produktów zgodnie z zasadami dostępności.
UX Designer to jeden z zawodów, który cieszy się rosnącą popularnością,zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jego praca jest niezwykle ciekawa ikreatywna, ale także wymagająca zdobycia wielu niezbędnych umiejętności.Czym dokładnie zajmuje się projektant UX? Jakie zdolności należy posiadać, abynim zostać?
Stworzenie optymalnego landing page to prosty sposób do osiągnięcia celówbiznesowych, takich jak nawiązanie kontaktu z klientami, zdobycie informacji na ichtemat, sprzedaż usług lub towarów. Warto więc dokładnie przemyśleć jego projekt iprzede wszystkim zastanowić się, w jakim dokładnie celu ma powstać. Na czym należysię skupić tworząc profesjonalny landing page?
Podobno w starożytności Tłusty Czwartek był dniem, w którym świętowano odejście zimy i wyczekiwano nadejścia wiosny. Co więcej, jedzone z tej okazji pączki wcale nie były od razu słodkie, ponieważ dawniej było to ciasto nadziewane słoniną i smażone na smalcu. Czy brzmi pysznie? Pozostawimy to do Waszej oceny a tymczasem zapraszamy na drugie w tym miesiącu zestawienie artykułów ze świata UX, a wśród nich m.in. wskazówki odnośnie otrzymania i dawania dobrej jakości feedbacku, kilka słów na temat przygotowywania roadmapy oraz zbiór najnowszych inspiracji dla UI designerów.
Planem każdego przedsiębiorcy jest maksymalny rozwój firmy i osiągnięcie jaknajwyższych dochodów. Osiągnąć sukces mogą tylko Ci, którzy obiorą najlepszą ścieżkędziałania. Planując strategię marketingową należy w szczególności zadbać o optymalny UX.Dlaczego odgrywa on tak istotną rolę i czemu należy poświęcić mu czas?
Dzisiaj obchodzimy święta dwóch wysłanników wiosny! Mimo, że do jej początku jeszcze poczekamy, wielu uważnie jej wyczekuje. Najsłynniejszy świstak na świecie, czyli Phil z Punxsutawney w Pensylwanii dziś po raz kolejny przepowie Amerykanom jak długo potrwa jeszcze zima. Europa również posiada swój wyznacznik wiosny, czyli dzisiejszy Dzień Niedźwiedzia i jego potencjalne wyjście z nory, które zwiastowało koniec zimy. Dzisiaj jednak te dwa osobniki zwiastują coś innego - kolejny UX Czwartek, a w nim między innymi o śmierci UX, kodowaniu przez projektantów, zjawisku grupowego myślenia, introwertycznym designie i sposobach na dobry brief projektowy.
Pierwsze zestawienie w tym roku przypada na dzień popcornu! Polecamy więc Wam wieczorem uczcić ten dzień miską prażonej kukurydzy przy dobrym filmie w kinie bądź we własnych czterech kątach.Tymczasem my zapraszamy do naszego zestawienia, w którym między innymi o projektowaniu dla świata przyszłości, narzędziu DevTools i tworzeniu person. Podrzucamy Wam również szeroki zestaw użytecznych i funkcjonalnych inspiracji projektowych!
Jeśli nieobce jest Ci pojęcie doświadczeń użytkownika, czyli UX, słyszałeś też pewnie o UXResearcherze. Osoba ta zajmuje się szeroko rozumianym badaniem odczuć userów i ichpotrzeb. Czym dokładnie się zajmuje i za co jest odpowiedzialny?
Na pewno świąteczne szaleństwo dało Wam o sobie wyraźnie znać, dlatego jesteśmy zaszczyceni, że znaleźliście chwilę na zapoznanie się z naszym UX Czwartkiem.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Jak skutecznie personalizować doświadczenia użytkowników, by nie przekroczyć granicy prywatności? Jak unikać dark patterns i zamiast manipulacji budować zaufanie? Analizujemy również wewnętrzne bariery organizacyjne, które mogą hamować efektywność UX.
W tym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się narzędziom i strategiom, które usprawniają pracę zespołów i poprawiają doświadczenia użytkowników. Analizujemy, jak Loom zdobył popularność w świecie B2B, w jaki sposób AI automatyzuje marketing i oszczędza cenny czas, a także jak integracja CCaaS i CRM usprawnia obsługę klienta.
W dzisiejszym CX Czwartku przyglądamy się temu, jak sztuczna inteligencja zmienia nasze oczekiwania – od personalizacji po proaktywne wsparcie. Zastanawiamy się także nad tym, czy AI powinno naśladować ludzkie emocje oraz jakie błędy popełniane są przy projektowaniu rozwijanych menu.
W dzisiejszym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się kluczowym aspektom UX w e-commerce i ochronie zdrowia, a także polecamy wartościowe źródła wiedzy dla product managerów. Zaczynamy od analizy stron produktowych – badania Baymard Institute pokazują, że większość z nich nadal wymaga poprawy. Następnie przyglądamy się trendom w cyfrowej opiece zdrowotnej oraz najlepszym praktykom UX dla aplikacji medycznych. Na koniec polecamy książki i podcasty, które pomogą rozwijać kompetencje w product management.
Witamy w pierwszym wydaniu newslettera w 2025 roku! 🎉 Kontynuujemy dzielenie się z Wami inspiracjami i wiedzą, które pomogą Wam tworzyć jeszcze lepsze doświadczenia użytkowników.