We use “cookies” to analyze user traffic and remarketing. Detailed information can be found in Privacy Policy.


LOT

Przedstawiamy historię współpracy z firmą LOT, jednego z wiodących przewoźników lotniczych w Polsce. Nasze działania obejmowały szeroki zakres od redesignu wybranych elementów na stronie po badania UX i konsultacje strategiczne, mające na celu usprawnienie i podniesienie jakości interakcji użytkowników z serwisem.

Lead Time:
ongoing
Year of implementation:
2024
LOT
Zadbaliśmy o klarowne i czytelne zaprezentowanie kalkulatora emisji CO2, który w sposób przyjazny i czytelny przekaże użytkownikowi najważniejsze informacje o jego transporcie powietrznym, bądź lądowym.
Zadbaliśmy o klarowne i czytelne zaprezentowanie kalkulatora emisji CO2, który w sposób przyjazny i czytelny przekaże użytkownikowi najważniejsze informacje o jego transporcie powietrznym, bądź lądowym.
LOT
Zadbaliśmy o klarowne i czytelne zaprezentowanie kalkulatora emisji CO2, który w sposób przyjazny i czytelny przekaże użytkownikowi najważniejsze informacje o jego transporcie powietrznym, bądź lądowym.
LOT
LOT

Cel współpracy

Celem naszej współpracy z LOT jest stałe tworzenie intuicyjnego i estetycznie przyjemnego interfejsu, który zwiększa satysfakcję klientów oraz efektywność sprzedaży usług lotniczych przez internet.

01.

Kalkulator kompensacji CO2

Opracowanie intuicyjnego kalkulatora kompensacji CO2, aby umożliwić pasażerom LOT obliczenie i zrekompensowanie śladu węglowego ich podróży.

02.

Hero Component

Redesign głównego komponentu wizualnego na stronie LOT, mający na celu lepsze prezentowanie ofert i promocji.

03.

Konsultacje wdrożeniowe

Świadczenie usług doradczych dla LOT w zakresie strategii cyfrowej, co obejmowało mentoring i wsparcie w implementacji nowych technologii oraz optymalizacji procesów.

04.

Nawigacja

Analiza map cieplnych, wykorzystanie Adobe Analytics i moderowane testy z użytkownikami, mające na celu usprawnienie użyteczności serwisu.

05.

Badania systemu rezerwacji biletów

Identyfikacja i analiza zachowań użytkowników w systemie rezerwacji biletów z wykorzystaniem metod takich jak testy A/B i analityka behawioralna.

Przebieg prac

1. Kalkulator Kompensacji CO2

W odpowiedzi na rosnącą świadomość ekologiczną pasażerów, zaprojektowaliśmy kalkulator CO2, który umożliwia klientom LOT obliczanie emisji dwutlenku węgla związanej z ich podróżami lotniczymi.

Wykonane działania:
  • Projekt interfejsów użytkownika uwzględniających różne rozmiary ekranów i urządzeń.
  • Integracja z systemami back-end, umożliwiająca dynamiczne obliczenia.

2. Baner hero

Rozpoznając potrzebę lepszej prezentacji oferty, zaprojektowaliśmy nowe komponenty hero dla strony głównej, które lepiej prezentują oferty LOT i są estetycznie atrakcyjne na wszystkich typach urządzeń.

Wykonane działania:
  • Opracowanie serii elastycznych komponentów hero, które mogą być łatwo dostosowane do różnych kampanii marketingowych.
  • Optymalizacja komponentów pod kątem szybkości ładowania i responsywności oraz łatwości obsługi.
  • Stworzenie instrukcji oraz listy dobrych praktyk dla procesu tworzenia hero banerów.

3. Konsultacja wdrożeniowa

Aby zapewnić spójność i ciągłość wdrożenia nowych rozwiązań cyfrowych, przeprowadziliśmy szereg warsztatów konsultacyjnych z zespołem LOT.

Wykonane działania:
  • Przeprowadzenie warsztatów edukacyjnych dotyczących najlepszych praktyk w handoffie projektów.
  • Opracowanie szczegółowych instrukcji wdrożeniowych wspierających zespół techniczny LOT.

4. Badania Nawigacji LOT.com

Skoncentrowaliśmy się na optymalizacji nawigacji strony lot.com, aby ułatwić użytkownikom szybkie znajdowanie interesujących ich informacji i usług.

Wykonane działania:
  • Analiza map cieplnych i danych z Google Analytics do zrozumienia, jak użytkownicy wchodzą w interakcje z nawigacją.
  • Moderowane testy użytkowe, które pomogły zidentyfikować problemy użyteczności.

5. Strategia badawcza

Realizacja warsztatów badawczych, aby wspólnie z zespołem LOT opracować efektywne strategie badawcze.

6. Audyt procesu rezerwacji lotów

Przeprowadziliśmy kompleksowy audyt analizę procesu rezerwacji dla wybranych kroków na stronie lot.pl w celu oceny interakcji użytkowników oraz identyfikacji obszarów do optymalizacji na stronie rezerwacyjnej lot.com.

Wykonane działania:
  • Szczegółowa analiza interfejsu użytkownika i funkcjonalności, z wykorzystaniem metod analitycznych i testów użytkowych.
  • Klasyfikacja i szczegółowe omówienie wykrytych problemów oraz opracowanie rekomendacji na ich podstawie.

7. Booker – badania i analiza

Realizacja badań użyteczności dla nowo projektowanego komponentu bookera, który stanowi kluczowy element strony rezerwacyjnej LOT.

Wykonane działania:
  • Weryfikacja designu i funkcjonalności prototypu bookera na urządzeniach mobilnych i desktopowych.
  • Testy preferencji użytkowników oraz zrozumiałość używanych terminów i etykiet w interfejsie.
  • Walidacja funkcjonalności MVP, aby upewnić się, że wszystkie niezbędne funkcje są intuicyjne i dostępne dla użytkowników.

No items found.

Let's do
something together!

Thank you! Your application has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nikodem krajewski speek into microfon on conference