We use “cookies” to analyze user traffic and remarketing. Detailed information can be found in Privacy Policy.


PLL LOT

Przedstawiamy historię współpracy z firmą PLL LOT, jednym z wiodących przewoźników lotniczych w Polsce. Nasze działania obejmują szeroki zakres od propozycji redesignu wybranych elementów na stronie po badania UX i konsultacje, mające na celu usprawnienie i podniesienie jakości interakcji użytkowników z serwisem.

Lead Time:
ongoing
Year of implementation:
2024
PLL LOT
Zadbaliśmy o klarowne i czytelne zaprezentowanie kalkulatora emisji CO2, który w sposób przyjazny i czytelny przekaże użytkownikowi najważniejsze informacje o jego transporcie powietrznym, bądź lądowym.
Zadbaliśmy o klarowne i czytelne zaprezentowanie kalkulatora emisji CO2, który w sposób przyjazny i czytelny przekaże użytkownikowi najważniejsze informacje o jego transporcie powietrznym, bądź lądowym.
PLL LOT
Zadbaliśmy o klarowne i czytelne zaprezentowanie kalkulatora emisji CO2, który w sposób przyjazny i czytelny przekaże użytkownikowi najważniejsze informacje o jego transporcie powietrznym, bądź lądowym.
PLL LOT
PLL LOT

Cel współpracy

Celem naszej współpracy z LOT jest stałe tworzenie intuicyjnego i estetycznie przyjemnego interfejsu, który zwiększa satysfakcję klientów oraz efektywność sprzedaży usług lotniczych przez internet.

01.

Kalkulator kompensacji CO2

Projekt kalkulatora kompensacji CO2 umożliwiającego obliczenie szacunkowej emisji śladu węglowego ich podróży.

02.

Hero component

Redesign głównego komponentu wizualnego w celu lepszej prezentacji ofert i promocji.

03.

Konsultacje wdrożeniowe

Warsztaty dotyczące najlepszych praktyk w handoffie projektów.

04.

Nawigacja

Wykorzystanie Adobe Analytics, moderowane testy z użytkownikami oraz badania tree testing mające na celu usprawnienie użyteczności serwisu.

05.

Badania systemu rezerwacji biletów

Identyfikacja i analiza zachowań użytkowników w systemie rezerwacji biletów z wykorzystaniem testów z użytkownikami.

Przebieg prac

1. Kalkulator kompensacji CO2

W odpowiedzi na rosnącą świadomość ekologiczną pasażerów, zaprojektowaliśmy kalkulator emisji CO2, który umożliwia obliczanie szacowanej emisji dwutlenku węgla związanej z podróżą.

Wykonane działania:
  • Projekt interfejsu użytkownika uwzględniający widok desktopowy oraz mobilny.

2. Baner hero

Rozpoznając potrzebę lepszej prezentacji oferty, zaprojektowaliśmy nowe komponenty hero dla strony głównej, które prezentują ją w atrakcyjny sposób na wszystkich typach urządzeń.

Wykonane działania:
  • Opracowanie serii elastycznych komponentów hero, które mogą być łatwo dostosowane do różnych kampanii marketingowych.
  • Optymalizacja komponentów pod kątem szybkości ładowania i responsywności oraz łatwości obsługi.
  • Stworzenie instrukcji oraz listy dobrych praktyk dla procesu tworzenia hero banerów.

3. Konsultacja wdrożeniowa

W celu zapewnienia spójności i ciągłości wdrożenia nowych rozwiązań cyfrowych, przeprowadziliśmy warsztaty konsultacyjne z zespołem PLL LOT.

Wykonane działania:
  • Przeprowadzenie warsztatów dotyczących najlepszych praktyk w handoffie projektów.

4. Badania nawigacji

Skoncentrowaliśmy się na optymalizacji nawigacji strony lot.com, aby ułatwić użytkownikom szybkie znajdowanie interesujących ich informacji i usług.

Wykonane działania:
  • Analiza map cieplnych i danych z Google Analytics do zrozumienia, jak użytkownicy wchodzą w interakcje z nawigacją.
  • Moderowane testy z użytkownikami, które pomogły zidentyfikować problemy.

5. Warsztaty badawcze

Realizacja warsztatów badawczych pozwalających na wspólne opracowanie efektywnych planów badawczych.

6. Audyt procesu rezerwacji

Przeprowadziliśmy kompleksowy audyt procesu rezerwacji dla wybranych etapów w celu oceny interakcji użytkowników oraz identyfikacji obszarów do optymalizacji na stronie rezerwacyjnej.

Wykonane działania:
  • Szczegółowa analiza interfejsu użytkownika i funkcjonalności, z wykorzystaniem metod analitycznych i testów użytkowych.
  • Klasyfikacja i szczegółowe omówienie wykrytych problemów oraz opracowanie rekomendacji na ich podstawie.

7. Booker – badania i analiza

Realizacja badań użyteczności dla nowo projektowanego komponentu bookera.

Wykonane działania:
  • Weryfikacja designu i funkcjonalności prototypu bookera na urządzeniach mobilnych i desktopowych.
  • Testy preferencji użytkowników oraz zrozumiałość używanych terminów i etykiet w interfejsie.
  • Walidacja funkcjonalności MVP, aby upewnić się, że wszystkie niezbędne funkcje są intuicyjne i dostępne dla użytkowników.

No items found.

Let's do
something together!

Thank you! Your application has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nikodem krajewski speek into microfon on conference