Cel współpracy
Celem naszej współpracy z LOT jest stałe tworzenie intuicyjnego i estetycznie przyjemnego interfejsu, który zwiększa satysfakcję klientów oraz efektywność sprzedaży usług lotniczych przez internet.
Przedstawiamy historię współpracy z firmą LOT, jednego z wiodących przewoźników lotniczych w Polsce. Nasze działania obejmowały szeroki zakres od redesignu wybranych elementów na stronie po badania UX i konsultacje strategiczne, mające na celu usprawnienie i podniesienie jakości interakcji użytkowników z serwisem.
Celem naszej współpracy z LOT jest stałe tworzenie intuicyjnego i estetycznie przyjemnego interfejsu, który zwiększa satysfakcję klientów oraz efektywność sprzedaży usług lotniczych przez internet.
W odpowiedzi na rosnącą świadomość ekologiczną pasażerów, zaprojektowaliśmy kalkulator CO2, który umożliwia klientom LOT obliczanie emisji dwutlenku węgla związanej z ich podróżami lotniczymi.
Rozpoznając potrzebę lepszej prezentacji oferty, zaprojektowaliśmy nowe komponenty hero dla strony głównej, które lepiej prezentują oferty LOT i są estetycznie atrakcyjne na wszystkich typach urządzeń.
Aby zapewnić spójność i ciągłość wdrożenia nowych rozwiązań cyfrowych, przeprowadziliśmy szereg warsztatów konsultacyjnych z zespołem LOT.
Skoncentrowaliśmy się na optymalizacji nawigacji strony lot.com, aby ułatwić użytkownikom szybkie znajdowanie interesujących ich informacji i usług.
Realizacja warsztatów badawczych, aby wspólnie z zespołem LOT opracować efektywne strategie badawcze.
Przeprowadziliśmy kompleksowy audyt analizę procesu rezerwacji dla wybranych kroków na stronie lot.pl w celu oceny interakcji użytkowników oraz identyfikacji obszarów do optymalizacji na stronie rezerwacyjnej lot.com.
Realizacja badań użyteczności dla nowo projektowanego komponentu bookera, który stanowi kluczowy element strony rezerwacyjnej LOT.