Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Jak skutecznie personalizować doświadczenia użytkowników, by nie przekroczyć granicy prywatności? Jak unikać dark patterns i zamiast manipulacji budować zaufanie? Analizujemy również wewnętrzne bariery organizacyjne, które mogą hamować efektywność UX.
W tym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się narzędziom i strategiom, które usprawniają pracę zespołów i poprawiają doświadczenia użytkowników. Analizujemy, jak Loom zdobył popularność w świecie B2B, w jaki sposób AI automatyzuje marketing i oszczędza cenny czas, a także jak integracja CCaaS i CRM usprawnia obsługę klienta.
W dzisiejszym CX Czwartku przyglądamy się temu, jak sztuczna inteligencja zmienia nasze oczekiwania – od personalizacji po proaktywne wsparcie. Zastanawiamy się także nad tym, czy AI powinno naśladować ludzkie emocje oraz jakie błędy popełniane są przy projektowaniu rozwijanych menu.
W dzisiejszym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się kluczowym aspektom UX w e-commerce i ochronie zdrowia, a także polecamy wartościowe źródła wiedzy dla product managerów. Zaczynamy od analizy stron produktowych – badania Baymard Institute pokazują, że większość z nich nadal wymaga poprawy. Następnie przyglądamy się trendom w cyfrowej opiece zdrowotnej oraz najlepszym praktykom UX dla aplikacji medycznych. Na koniec polecamy książki i podcasty, które pomogą rozwijać kompetencje w product management.
Witamy w pierwszym wydaniu newslettera w 2025 roku! 🎉 Kontynuujemy dzielenie się z Wami inspiracjami i wiedzą, które pomogą Wam tworzyć jeszcze lepsze doświadczenia użytkowników.
Zastanawialiście się kiedyś, jak projektować funkcje w sposób naturalny i intuicyjny, unikając nadmiernej złożoności? W pierwszym artykule znajdziecie więcej wskazówek na ten temat. Podrzucamy również tekst zbierający najlepsze praktyki w projektowaniu karuzeli. Na koniec zapraszamy do lektury artykułu o prowadzeniu sesji kreatywnych z użytkownikami.
W dzisiejszym CX Czwartku zebraliśmy dla Was artykuły, z których dowiecie się jak łączyć procesy UX i CX w organizacjach, jak efektywnie planować procesy badawcze w projektach oraz co składa się na dobrze zaprojektowany formularz.
Witamy w drugim listopadowym wydaniu naszego newslettera. Z radością dzielimy się naszym najnowszym sukcesem – otrzymaliśmy wyróżnienie Clutch Global Leader for Fall 2024 jako jedna z topowych firm B2B z zakresu UX i CRO w tym roku!
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Dla firmy Lege Artis stworzona zostanie strategia internetowa społecznościowego serwisu wertykalnego.
Pod koniec października wystartowała agencja konsultingowa Ideacto.
Doświadczenie użytkownika, czyli UX (ang. User Experience) do dostosowanie produktówcyfrowych do potrzeb i oczekiwań użytkowników. Dotyczy zarówno obsługi i struktury stronywww lub aplikacji mobilnej, a także jej treści. Dopasowanie do usera odpowiedniegoprzekazu to domena UX writingu. Czym dokładnie jest i dlaczego jest tak potrzebny?
Projektowanie User Experience to kluczowy element tworzenia stroninternetowych oraz aplikacji mobilnych. Spełnianie potrzeb i oczekiwańklientów zwiększa ich zadowolenie z produktu cyfrowego oraz pozwalazatrzymać konsumentów z marką na dłużej. Wprowadzanie innowacyjnychrozwiązań, które nieustannie pojawiają się na rynku, pozwala tworzyć corazlepsze strony i aplikacje. Jakie są najważniejsze trendy UX 2023 i jak jewykorzystać?
Na mocy stałej współpracy kreatywnej agencji eCommerce Ideacto oraz firmy Grene zapewniającej techniczne wyposażenie rolnictwa, został uruchomiony blog ekspercki Rolnik Na Czasie. Jest to realizacja wcześniej stworzonej strategii komunikacji marki Grene w Internecie.