Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Dziś premierowo przekazujemy Ci uaktualnioną wersję naszego sztandarowego wydawnictwa – Best Practices for e-Commerce. Chcąc dzielić się wiedzą i doświadczeniem, jakie zdobyliśmy na przestrzeni ponad dziesięciu lat działalności, przygotowaliśmy profesjonalny i przystępny zbiór standardów projektowania usability dla sklepów internetowych. Dzięki nim droga do optymalizacji biznesu online może stać się o wiele krótsza i znacznie mniej wyboista.
Jeżeli jesteście z nami od początku to pewnie pamiętacie humaaans. Dziś mamy dla Was inny, pokaźny zbiór ilustracji przygotowany przez Katerine Limpitsouni. Znajdziecie w nim grafiki nawiązujące do mnóstwa tematów – do wyboru, do koloru. Smacznego!
Łapcie za kolejnego pączka i miłej lektury!
Ideacto wygrało przetarg na agencję interaktywną obsługującą Nest Bank. W 2019 roku wrocławska agencja wspierać będzie bank w obszarze marketingu online, oferując kompetencje UX/UI.
Przypominamy, że jeśli chcielibyście się z nami podzielić ciekawymi linkami ze świata UX, przesyłajcie swoje propozycje na newsletter@ideacto.pl, a my chętnie udostępnimy je w następnych UX czwartkach.[FM_form id=”1″]
Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w pierwszym artykule poświęconym UX Basics. Zatapiamy się w treściach i funkcjonalnościach wspierając się dwoma podstawowymi technikami. Pozwól, że opowiemy o tym procesie z naszej perspektywy.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
W tegorocznej edycji konkursu Power of Content Marketng Awards Szpalty Roku 2015, kreatywna agencja eCommerce Ideacto uzyskała nagrodę i wyróżnienie za swoje projekty "Sprytny Albert"oraz „Biblia Jakości Ideacto". Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się 28 maja 2015r. podczas uroczystej Gali w warszawskim Teatrze Kamienica.
Znamy już finalistów konkursu Power of Content Marketing Awards 2015 – Szpalty Roku. Jest to jedyny w Polsce konkurs, który wyróżnia najlepsze projekty content marketingowe, oceniając pojedyncze narzędzia jakimi są media customowe, jak i całościową strategię komunikacji.
Kreatywna agencja eCommerce Ideacto zaprojektowała i wdrożyła strefę produktów Samsung Polska w sklepie online RTV EURO AGD. Shop in Shop (SiS) ma wspierać użytkowników euro.com.pl w wyborze i zakupie odpowiedniego sprzętu lidera na rynku urządzeń mobilnych.
132 projekty, 120 badań z użytkownikami, 365% wzrostu w zyskach – to tylko niektóre statystyki podsumowujące rok 2014 w kreatywnej agencji eCommerce Ideacto.
Kreatywna agencja eCommerce Ideacto udostępnia w Internecie Biblię Jakości. Pod nazwą publikacji kryją się checklisty – know-how agencji w zarządzaniu projektami internetowymi.
Na przełomie grudnia i listopada 2014 roku, kreatywna Agencja eCommerce Ideacto wdrożyła nowy serwis internetowy w domenie Jean Louis David – usługi kosmetyczne. Klient dotychczas kojarzony był jedynie z usługami fryzjerskimi. Nowa strona ma za zadanie promować ofertę komplementarną, jaką są usługi kosmetyczne. W internetowym portfolio Jean Louis David (Provalliance Polska) możemy obecnie znaleźć takie strony jak: