Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
W tegorocznej edycji konkursu Power of Content Marketng Awards Szpalty Roku 2015, kreatywna agencja eCommerce Ideacto uzyskała nagrodę i wyróżnienie za swoje projekty "Sprytny Albert"oraz „Biblia Jakości Ideacto". Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się 28 maja 2015r. podczas uroczystej Gali w warszawskim Teatrze Kamienica.
Znamy już finalistów konkursu Power of Content Marketing Awards 2015 – Szpalty Roku. Jest to jedyny w Polsce konkurs, który wyróżnia najlepsze projekty content marketingowe, oceniając pojedyncze narzędzia jakimi są media customowe, jak i całościową strategię komunikacji.
Kreatywna agencja eCommerce Ideacto zaprojektowała i wdrożyła strefę produktów Samsung Polska w sklepie online RTV EURO AGD. Shop in Shop (SiS) ma wspierać użytkowników euro.com.pl w wyborze i zakupie odpowiedniego sprzętu lidera na rynku urządzeń mobilnych.
132 projekty, 120 badań z użytkownikami, 365% wzrostu w zyskach – to tylko niektóre statystyki podsumowujące rok 2014 w kreatywnej agencji eCommerce Ideacto.
Kreatywna agencja eCommerce Ideacto udostępnia w Internecie Biblię Jakości. Pod nazwą publikacji kryją się checklisty – know-how agencji w zarządzaniu projektami internetowymi.
Na przełomie grudnia i listopada 2014 roku, kreatywna Agencja eCommerce Ideacto wdrożyła nowy serwis internetowy w domenie Jean Louis David – usługi kosmetyczne. Klient dotychczas kojarzony był jedynie z usługami fryzjerskimi. Nowa strona ma za zadanie promować ofertę komplementarną, jaką są usługi kosmetyczne. W internetowym portfolio Jean Louis David (Provalliance Polska) możemy obecnie znaleźć takie strony jak:
Kreatywna agencja eCommerce Ideacto została nagrodzona w jubileuszowej X edycji Konkursu Webstar Festiwal. Agencja otrzymała nagrodę w kategorii "Webstar Creative: Kampania internetowa" za akcję "Jesień z Albertem i kartą kredytową ING".
Kreatywna agencja eCommerce Ideacto przeprowadziła redesing dwóch serwisów hoteli w Ostródzie. Hotel Willa Port i Hotel Platinum należą do sieci Condohotels Group – operatora hotelowego posiadającego w swojej grupie cztery inwestycje zlokalizowane na Mazurach. Oprócz wspomnianych Willa Port i Platinum są to Hotel & Resort Plaza oraz Rezydencje Willa Port
Jeżeli zastanawiasz się czy posiadasz umiejętności potrzebne do skutecznego zarządzania projektem, szukasz sposobu na przejście od koncepcji do realizacji pomysłu, chcesz poznać tajniki współpracy z agencją marketingową – to szkolenie jest dla Ciebie.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Z oczywistych powodów nasze dzisiejsze zestawienie jest nieco inne, bo każdy dzień traktujemy teraz jak dzień wspierania Ukrainy. Mamy nadzieję, że zebrane poniżej teksty i linki pomogą Wam dołożyć własne cegiełki do działań, które przyniosą chociaż odrobinę ulgi naszym ukraińskim sąsiadom. Zachęcamy też, żeby mówić o wojnie w Ukrainie napadniętej przez armię Władimira P. – głośno i bez eufemizmów.
Skala Likerta to jeden z rodzajów skali ocen, stosowanych często w ankietach UX. Pozwala uzyskać od pytanego jego opinię na dany temat – percepcję, preferencje czy też przekonania. Czym jest dokładnie i gdzie może się sprawdzić?
Obecnie na rynku dostępne są różnorodne rozwiązania – aplikacje, systemy, programy. Jak więc wyróżnić się z tłumu? Cena może nie być wystarczająca, za to jakość – owszem. Sprawę ułatwia optymalny UX, UI, które pomagają zbudować lojalność użytkowników. Dlaczego warto zwracać uwagę na doświadczenie klientów?
Bladym świtem rozpoczęliśmy świętowanie Międzynarodowego Dnia Kota. Ktokolwiek widział osobnika tego gatunku toczącego (niekoniecznie przegraną) walkę z prawami fizyki nie ma wątpliwości, że koty kierują się w życiu zasadą "think outside the box" – paradoksalnie robiąc to często z wnętrza pudła. Dlatego proponujemy Wam dzisiaj lekturę tekstów zachęcających do spojrzenia pod innym kątem na tematy sztucznej inteligencji, bankowości elektronicznej oraz na metodologię design thinking. W dzisiejszym zestawie tekstów znalazła się jeszcze porcja uwag na temat ustawień preferencji użytkownika oraz zerknięcie na jeden z potencjalnych trendów w branży gier.
Międzynarodowy Dzień Kopania Rowów mógłby zwiastować ciężki dzień pracy, ale przypominamy, że swoje święto obchodzą też golden retrievery (podobno zawsze skore do wygrzebania czegoś z ziemi). Zakładamy, że również macie swoje sposoby na wygospodarowanie wolnej chwili, więc zapraszamy do lektury. Dzisiaj odkopaliśmy dla Was teksty o SEO skupionym na użytkowniku, agilowym podejściu do projektowania oraz ciekawe przykłady modelu sprzedaży bezpośredniej. Są też rozważania o etyce w dwóch kontekstach: stosowania w produktach cyfrowych mechanizmów grywalizacji oraz prowadzenia badań z użytkownikami.
Dlaczego tworzenie makiet UX ma tak duże znaczenie dla projektu? Aby to zrozumieć – należy dokładnie poznać system projektowania doświadczeń użytkowników. Zaczyna się on od audytu i badań, a kończy na wdrożeniu gotowego rozwiązania. Jednym z etapów jest wspomniane wcześniej tworzenie makiety UX. Czym jest dokładnie i jaką rolę odgrywa w całym procesie?