Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Agencja Ideacto rozpoczęła współpracę z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach realizacji projektu dostarczania treści redakcyjnych dla portalu „Wspieramy e-biznes” znajdującego się pod adresem www.web.gov.pl
Konkurs i Plebiscyt „Świeć się na święta z ENERGĄ” zdobył statuetkę Impactora w kategorii Niestandardowy Projekt Marketingowy Roku 2011. To już drugie wyróżnienie – taka sama nagroda została przyznana „Świeć Się” w zeszłym roku. Organizatorami projektu są ENERGA, Ideacto, Agora, Neuron i PanMedia Western, w tym roku do konsorcjum dołączył również Praktiker.
Już po raz trzeci ruszył ogólnopolski konkurs „Świeć Się z ENERGĄ”. W ramach tegorocznej edycji odbywa się Plebiscyt Miast oraz konkurs fotograficzny w czterech kategoriach. Pomysłodawcą i inicjatorem akcji jest Grupa ENERGA a organizatorem tegorocznej edycji jest agencja Ideacto.
Przedmiotem kampanii był innowacyjny produkt przeciwko odparzeniom pieluszkowym u niemowląt – Krem na Pupę Balneum Baby Basic z dodatkiem cynku, który osusza skórę, tworząc skuteczną, ale przepuszczalną warstwę ochronną, oraz pantenolu, który pomaga łagodzić podrażnienia oraz wspomaga gojenie ran. Celem kampanii był launch produktu oraz zbudowanie jego wizerunku jako uniwersalnego produktu o podwójnym działaniu, przy dodatkowym poszerzeniu świadomości marki Balneum.
Agencja interaktywna Ideacto przeprowadziła badania użyteczności trzech popularnych platform sklepowych.
Ruszyła wakacyjna kampania promocyjna Lasów Państwowych „Zrelasuj się”. Pod tym hasłem kryje się szereg działań mających uświadomić zagrożenia wynikające z codziennego stresu oraz wskazać na las jako na najlepsze „centrum dla skołatanych nerwów”. Za kreację oraz realizację kampanii odpowiada wrocławska agencja interaktywna Ideacto.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości prezentuje ponad dwadzieścia wyróżniających się projektów działających w obszarze e-usług (działanie 8.1 PO IG) i technologii B2B (działanie 8.2 PO IG). E-book powstał przy współpracy z ekspertami z firmy Ideacto i jest dostępny na stronie www.web.gov.pl.
Anna Dereszowska została ambasadorem linii dermokosmetyków do pielęgnacji skóry dziecka Balneum Baby Basic, produkowanych przez koncern Almirall, dla którego agencja interaktywna Ideacto prowadzi serwis PielegnacjaDziecka.pl oraz komunikację na platformie Facebook związaną z tematyką serwisu.
Konkurs „Świeć się na święta – z ENERGĄ!” został laureatem nagrody Impactor 2010. Akcja zwyciężyła w kategorii Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku 2010. Za projektem stoi konsorcjum złożone z firm: ENERGA, Agora, PanMedia Western, Neuron, Ideacto.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Jak skutecznie personalizować doświadczenia użytkowników, by nie przekroczyć granicy prywatności? Jak unikać dark patterns i zamiast manipulacji budować zaufanie? Analizujemy również wewnętrzne bariery organizacyjne, które mogą hamować efektywność UX.
W tym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się narzędziom i strategiom, które usprawniają pracę zespołów i poprawiają doświadczenia użytkowników. Analizujemy, jak Loom zdobył popularność w świecie B2B, w jaki sposób AI automatyzuje marketing i oszczędza cenny czas, a także jak integracja CCaaS i CRM usprawnia obsługę klienta.
W dzisiejszym CX Czwartku przyglądamy się temu, jak sztuczna inteligencja zmienia nasze oczekiwania – od personalizacji po proaktywne wsparcie. Zastanawiamy się także nad tym, czy AI powinno naśladować ludzkie emocje oraz jakie błędy popełniane są przy projektowaniu rozwijanych menu.
W dzisiejszym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się kluczowym aspektom UX w e-commerce i ochronie zdrowia, a także polecamy wartościowe źródła wiedzy dla product managerów. Zaczynamy od analizy stron produktowych – badania Baymard Institute pokazują, że większość z nich nadal wymaga poprawy. Następnie przyglądamy się trendom w cyfrowej opiece zdrowotnej oraz najlepszym praktykom UX dla aplikacji medycznych. Na koniec polecamy książki i podcasty, które pomogą rozwijać kompetencje w product management.
Witamy w pierwszym wydaniu newslettera w 2025 roku! 🎉 Kontynuujemy dzielenie się z Wami inspiracjami i wiedzą, które pomogą Wam tworzyć jeszcze lepsze doświadczenia użytkowników.