Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Testowanie Treejack to dokładne sprawdzanie architektury strony internetowej lub aplikacji mobilnej, która posiada rozgałęzione menu. Jest to relatywnie prosta i tania metoda badawcza. Można wykonać ją na wczesnym etapie projektowania. Dzięki temu pracownicy zaoszczędzą czas i pieniądze, które musieliby stracić na poprawki. Na czym dokładnie polega test Treejack?
Dzisiaj obchodzimy święto jednego z naszych ulubionych napojów - herbaty! Weźcie do ręki kubek tego gorącego naparu i przejdźcie razem z nami przez dzisiejsze zestawienie. A w nim między innymi o tym, jak gry wideo mogą pomóc w rozwoju projektantów UX/UI, zestawienie funkcjonalnych design systemów, o metodach podnoszenia współczynnika konwersji, a także o tym, dlaczego ludzie w sieci nie czytają.
Ponieważ proces audytu jest dość długi i rozbudowany, osoby odpowiedzialne za niego wspomagają się listą kontrolną. Owa lista ułatwia organizację działań i pozwala sprawdzić, czy żaden z założonych etapów audytu nie został pominięty. Checklisty w poszczególnych projektach różnią się od siebie. Każdy zespół dysponuje różnymi zasobami, czasem i potrzebami. Na czym warto się skupić, tworząc listę kontrolną?
Inspiracją do naszej grafiki były dwa, przypadające na dzisiaj święta: Dzień Numizmatyków oraz Dzień Jubilera. W tym dniu pełnym błyskotek podsuwamy Wam zestaw artykułów, które nadadzą błysku też i Waszym produktom. Wśród nich między innymi o wtyczce do Figmy korzystającej ze sztucznej inteligencji, o rozwijającym się zawodzie UX Writera i nadchodzących w przyszłym roku konferencjach branżowych.
Choć badania z użytkownikami mogą przynieść odpowiedzi na wiele pytań, związanych z produktem cyfrowym, nie zawsze należy przeprowadzać ich pełen pakiet. Postępy w działaniach sprawdzić można również dzięki danym, określanym jako twarde. Do nakreślenia doświadczeń użytkowników służą wartości liczbowe w postaci mierników UX.
Choć projektowanie interfejsu użytkownika kojarzy się najczęściej z nieograniczoną kreatywnością i szukaniem nowych rozwiązań, istnieją jednak pewne zasady, które wpływają na optymalizację całego procesu projektowania. Należy do nich m.in. 8 złotych zasad Shneidermana, które ten stworzył w 1985 roku. Mimo upływu czasu – zasady te są nadal aktualne i używane przez projektantów na całym świecie. Jak brzmią i jakie problemy pomagają rozwiązać?
W tym tygodniu obchodzimy nie tylko Święto Niepodległości ale swój dzień ma pewien niepozorny osobnik - jeż!One nie wiedzą o swoim święcie, ponieważ listopad to czas, w którym zapadają w sen zimowy. Podsuwamy Wam jednak okazję do sprawienia im niespodzianki np. wspierając tę zbiórkę. A w dzisiejszym zestawieniu tekst o tym jak nie kłuć klienta w oczy nieprzyjaznymi komunikatami, artykuł o przygotowaniu strategii marketingowej na zbliżający się Black Friday, a także o tym jak duże marki radzą sobie z komunikacją w kryzysowych sytuacjach.
Google Analytics to jedno z najlepszych narzędzi do badania ruchu, rynku oraz skuteczności kampanii marketingowych. Może jednak służyć również do śledzenia wskaźników, które podpowiedzą co zrobić, aby ulepszyć UX produktu cyfrowego. Jak dane Google Analytics wpływają na możliwości rozwojowe stron internetowych lub aplikacji?
Dziś Dzień Ratownictwa Medycznego - święto osób, które często na skraju swojej wytrzymałości niestrudzenie ratują inne życia. Do kawy proponujemy artykuły o porządkach, (nie)dosłowności interfejsów i kłamliwych ankietach. Ponad to wspólnie zastanowimy się czy projektować powinno się dla przyjemności użytkowników i poszukamy narzędzi, które nie będą nas ograniczać.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
We wrześniu 2013 Agencja Interaktywna Ideacto rozpoczęła współpracę z Wydawnictwem Lekarskim PZWL, będącym najstarszą i największą oficyną medyczną w Polsce. Do zadań Ideacto należy zarządzanie aktywnością w mediach społecznościowych, od administracji fan pagem po prowadzenie kampanii promocyjnych oraz wizerunkowych Klienta.
Agencja interaktywna Ideacto rozpoczęła współpracę z firmą AmRest Holdings SE – właścicielem ponad 688 restauracji w Stanach Zjednoczonych, Europie środkowo-wschodniej oraz Azji, będąca reprezentantem takich marek jak KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King.
Do zespołu Ideacto dołączyła Magdalena Kościelna, która objęła stanowisko specjalisty ds. social media. Magda będzie odpowiedzialna za współtworzenie i realizację strategii komunikacyjnych, zarządzanie treściami i społecznościami, wspierając i rozwijając w Ideacto również dział wideo – wespół z Grzegorzem Cholewą.
Agencja Interaktywna Ideacto sp. z o.o. nawiązała współpracę na wyłączność z firmą Cartman, która stoi za produkcją prawdopodobnie najlepszej kampanii wirusowej w polskiej sieci - projektu Barbara Kwarc (zwana również „Panią Barbarą”).
Ideacto powiększa swoje szeregi kreatywne. Do działu graficznego agencji dołączył Paweł Borkowski, znany także jako FRM Kid. Paweł jest absolwentem ASP we Wrocławiu, pracuje jako projektant graficzny, ilustrator, a także zajmuje się tworzeniem wielkoformatowych realizacji malarskich w przestrzeni publicznej.
Ideacto współpracuje z Lasami Państwowymi nad transmisją on-line z gniazda Bielików. Wykorzystywane jest autorskie oprogramowanie Video CMS do zapewnienia płynnej transmisji obrazu.