We use “cookies” to analyze user traffic and remarketing. Detailed information can be found in Privacy Policy.
You may be interested in...
Best Practices for eCommerce
200+ recommendations for improving UX/UI for eCommerce
Opportunities and risks of PSD2 in Poland
Systematization of knowledge about PSD2 deepened with expert comments
UX 4 Managers
Practical guide, from what is important in UX
How to redesign e-commerce
Description of the process of redesign of sales platforms
#108 UX Thursday
Every other Thursday an inspiring dose of content about UX and products
How to sell more with UX
Practical guidance based on data and examples
Develop your design skills and stay on top of trends in experience design.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
The competition and plebiscite “Shine for Christmas with ENERGY” won the Impactor statuette in the category Custom Marketing Project of the Year 2011. This is the second distinction — the same award was given to “Shine Yourself” last year. The organizers of the project are ENERGA, Ideacto, Agora, Neuron and PanMedia Western, this year Praktiker also joined the consortium.
For the third time, the nationwide competition “Shine with ENERGY” has started. As part of this year's edition, there is a Plebiscite of Cities and a photo competition in four categories. The originator and initiator of the action is the ENERGA Group and the organizer of this year's edition is the Ideacto agency.
The focus of the campaign was an innovative product against diaper rash in infants — Balneum Baby Basic Poop Cream with the addition of zinc, which dries the skin, creating an effective but permeable protective layer, and panthenol, which helps soothe irritation and promotes wound healing. The aim of the campaign was to launch the product and build its image as a universal product with dual action, while further expanding the awareness of the Balneum brand.
The interactive agency Ideacto conducted a study of the usefulness of three popular shopping platforms.
The State Forests holiday promotional campaign “Relax” has started. Under this slogan there are a number of activities aimed at raising awareness of the dangers arising from everyday stress and pointing to the forest as the best “center for nervous breakdowns”. The Wrocław interactive agency Ideacto is responsible for the creation and implementation of the campaign.
The Polish Agency for Enterprise Development presents more than twenty outstanding projects operating in the field of e-services (Action 8.1 OP IG) and B2B technologies (Action 8.2 OP IG). The e-book was created in cooperation with experts from Ideacto and is available at www.web.gov.pl.
Anna Dereszowska became the ambassador of the Balneum Baby Basic line of dermocosmetics for baby skin care, produced by the Almirall concern, for which the interactive agency Ideacto runs the Pielegnacjadziecka.pl website and communication on the Facebook platform related to the topic of the service.
Competition “Light up for the holidays — with ENERGY!” was the winner of the Impactor 2010 award. The action won in the category Custom Marketing Project of the Year 2010. Behind the project is a consortium of companies: ENERGA, Agora, PanMedia Western, Neuron, Ideacto.
Interactive agency Ideacto will design a new interface for www.gandalf.com.pl. Księgarnia Internetowa Gandalf is one of the leading Polish online stores. In 2010, Gandalf was recognized as the number 1 online store in the category “Culture and entertainment” in the Money.pl and Wprost Ranking.
For 3 years we have been sending to more than 6000 readers an overview of the most interesting articles from the UX world
Jak skutecznie personalizować doświadczenia użytkowników, by nie przekroczyć granicy prywatności? Jak unikać dark patterns i zamiast manipulacji budować zaufanie? Analizujemy również wewnętrzne bariery organizacyjne, które mogą hamować efektywność UX.
W tym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się narzędziom i strategiom, które usprawniają pracę zespołów i poprawiają doświadczenia użytkowników. Analizujemy, jak Loom zdobył popularność w świecie B2B, w jaki sposób AI automatyzuje marketing i oszczędza cenny czas, a także jak integracja CCaaS i CRM usprawnia obsługę klienta.
W dzisiejszym CX Czwartku przyglądamy się temu, jak sztuczna inteligencja zmienia nasze oczekiwania – od personalizacji po proaktywne wsparcie. Zastanawiamy się także nad tym, czy AI powinno naśladować ludzkie emocje oraz jakie błędy popełniane są przy projektowaniu rozwijanych menu.
W dzisiejszym wydaniu CX Czwartku przyglądamy się kluczowym aspektom UX w e-commerce i ochronie zdrowia, a także polecamy wartościowe źródła wiedzy dla product managerów. Zaczynamy od analizy stron produktowych – badania Baymard Institute pokazują, że większość z nich nadal wymaga poprawy. Następnie przyglądamy się trendom w cyfrowej opiece zdrowotnej oraz najlepszym praktykom UX dla aplikacji medycznych. Na koniec polecamy książki i podcasty, które pomogą rozwijać kompetencje w product management.
Witamy w pierwszym wydaniu newslettera w 2025 roku! 🎉 Kontynuujemy dzielenie się z Wami inspiracjami i wiedzą, które pomogą Wam tworzyć jeszcze lepsze doświadczenia użytkowników.