Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Dzień Staroci. Dzisiejszy dzień poświęcony jest przedmiotom. Nie byle jakim, bo cennym i urokliwym. Mogłoby się wydawać, że z pozoru nieprzydatne, ale na pewno związane z jakąś historią. Lekko nadgryzione zębem czasu, porzucone gdzieś w kąt i czekające na swój moment. Podobnie jak przedmioty, kolekcjonujemy też informacje. Do tej kolekcji dołączamy dzisiejszy wpis, a w nim kilka słów o pracy metodą design thinking, moodboardach w pracy projektowej i tworzeniu produktów zgodnie z zasadami dostępności.
UX Designer to jeden z zawodów, który cieszy się rosnącą popularnością,zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jego praca jest niezwykle ciekawa ikreatywna, ale także wymagająca zdobycia wielu niezbędnych umiejętności.Czym dokładnie zajmuje się projektant UX? Jakie zdolności należy posiadać, abynim zostać?
Stworzenie optymalnego landing page to prosty sposób do osiągnięcia celówbiznesowych, takich jak nawiązanie kontaktu z klientami, zdobycie informacji na ichtemat, sprzedaż usług lub towarów. Warto więc dokładnie przemyśleć jego projekt iprzede wszystkim zastanowić się, w jakim dokładnie celu ma powstać. Na czym należysię skupić tworząc profesjonalny landing page?
Podobno w starożytności Tłusty Czwartek był dniem, w którym świętowano odejście zimy i wyczekiwano nadejścia wiosny. Co więcej, jedzone z tej okazji pączki wcale nie były od razu słodkie, ponieważ dawniej było to ciasto nadziewane słoniną i smażone na smalcu. Czy brzmi pysznie? Pozostawimy to do Waszej oceny a tymczasem zapraszamy na drugie w tym miesiącu zestawienie artykułów ze świata UX, a wśród nich m.in. wskazówki odnośnie otrzymania i dawania dobrej jakości feedbacku, kilka słów na temat przygotowywania roadmapy oraz zbiór najnowszych inspiracji dla UI designerów.
Planem każdego przedsiębiorcy jest maksymalny rozwój firmy i osiągnięcie jaknajwyższych dochodów. Osiągnąć sukces mogą tylko Ci, którzy obiorą najlepszą ścieżkędziałania. Planując strategię marketingową należy w szczególności zadbać o optymalny UX.Dlaczego odgrywa on tak istotną rolę i czemu należy poświęcić mu czas?
Dzisiaj obchodzimy święta dwóch wysłanników wiosny! Mimo, że do jej początku jeszcze poczekamy, wielu uważnie jej wyczekuje. Najsłynniejszy świstak na świecie, czyli Phil z Punxsutawney w Pensylwanii dziś po raz kolejny przepowie Amerykanom jak długo potrwa jeszcze zima. Europa również posiada swój wyznacznik wiosny, czyli dzisiejszy Dzień Niedźwiedzia i jego potencjalne wyjście z nory, które zwiastowało koniec zimy. Dzisiaj jednak te dwa osobniki zwiastują coś innego - kolejny UX Czwartek, a w nim między innymi o śmierci UX, kodowaniu przez projektantów, zjawisku grupowego myślenia, introwertycznym designie i sposobach na dobry brief projektowy.
Pierwsze zestawienie w tym roku przypada na dzień popcornu! Polecamy więc Wam wieczorem uczcić ten dzień miską prażonej kukurydzy przy dobrym filmie w kinie bądź we własnych czterech kątach.Tymczasem my zapraszamy do naszego zestawienia, w którym między innymi o projektowaniu dla świata przyszłości, narzędziu DevTools i tworzeniu person. Podrzucamy Wam również szeroki zestaw użytecznych i funkcjonalnych inspiracji projektowych!
Jeśli nieobce jest Ci pojęcie doświadczeń użytkownika, czyli UX, słyszałeś też pewnie o UXResearcherze. Osoba ta zajmuje się szeroko rozumianym badaniem odczuć userów i ichpotrzeb. Czym dokładnie się zajmuje i za co jest odpowiedzialny?
Na pewno świąteczne szaleństwo dało Wam o sobie wyraźnie znać, dlatego jesteśmy zaszczyceni, że znaleźliście chwilę na zapoznanie się z naszym UX Czwartkiem.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Pamiętasz nas ostatni wpis o 4 rodzajach błędów poznawczych, które najprawdopodobniej popełniasz w pracy UX? Kolejna dobra wiadomość jest taka, że większość błędów ma swoją ciemną i jasną stronę. Wystarczy tylko odpowiednio je wykorzystać w trakcie projektowania. I tak gdy użytkownik:
Jeżeli jesteś, tak jak my, nastawiony na bycie najlepszą wersją UXowca, to musisz wiedzieć, że na samych staraniach się nie kończy! Każdy z nas, zarówno w życiu prywatnym, jak i profesjonalnym, ulega tzw. pułapkom myślenia. Inaczej, bardziej fachowo mówiąc, są to błędy poznawcze, czyli sposoby nieracjonalnego spostrzegania rzeczywistości, które odbiegają, często znacząco, od prawdy.
Skąd czerpiemy informacje potrzebne do stworzenia w pełni spersonalizowanych doświadczeń? Poniżej przedstawiamy trzy rodzaje źródeł, z których czerpiemy, potrzebne w procesie personalizacji, informacje na temat naszych odbiorców.
Zwykło się mówić, że pewnych rzeczy nie można kupić, ale serwis eBay widział już wiele towarów nie do kupienia, dlatego twórców portalu chyba nic już nie zaskoczy. Czasem najdziwniejsze pomysły na biznes okazują się być najbardziej trafionymi, a czasem nie – w sieci znajdziemy je wszystkie, wymieszane ze sobą i bez podziału na kategorie. W końcu, czego nie ma w Internecie, tego nie ma na świecie. Wybraliśmy dla Was subiektywną listę najdziwniejszych przedmiotów sprzedawanych poprzez eBay.
Czym różnią się od siebie nawzajem? Jak mądrze wybrać pomiędzy personalizacją a customizacją? I co na ten temat mówi nauka?
Stefan powoli oswajał się z kolejnym początkiem dnia w biurze. Nieuchronnie zbliżał się moment zajrzenia na pocztę – runęła na niego ściana nieodczytanych maili. Jedynie część z nich miała cokolwiek wspólnego z jego pracą, pozostałe to był spam, oferty, zachęcanie do zapisania się na newslettery czy zaproszenia na jakieś spotkania. Przejrzał kilka pierwszych i rzucił okiem na temat “Robisz masę? Najlepsze efekty daje…” – nie robisz. Druga wiadomość zawołała wprost do niego: “Stefan! Promocja na najlepszy schab bez kości” – a jest soczewica dla wegetarian? Tyle maili, a żaden nie był do niego. Otworzył następnego, chociaż jego powieki stawały się ciężkie…