Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Dziś premierowo przekazujemy Ci uaktualnioną wersję naszego sztandarowego wydawnictwa – Best Practices for e-Commerce. Chcąc dzielić się wiedzą i doświadczeniem, jakie zdobyliśmy na przestrzeni ponad dziesięciu lat działalności, przygotowaliśmy profesjonalny i przystępny zbiór standardów projektowania usability dla sklepów internetowych. Dzięki nim droga do optymalizacji biznesu online może stać się o wiele krótsza i znacznie mniej wyboista.
Jeżeli jesteście z nami od początku to pewnie pamiętacie humaaans. Dziś mamy dla Was inny, pokaźny zbiór ilustracji przygotowany przez Katerine Limpitsouni. Znajdziecie w nim grafiki nawiązujące do mnóstwa tematów – do wyboru, do koloru. Smacznego!
Łapcie za kolejnego pączka i miłej lektury!
Ideacto wygrało przetarg na agencję interaktywną obsługującą Nest Bank. W 2019 roku wrocławska agencja wspierać będzie bank w obszarze marketingu online, oferując kompetencje UX/UI.
Przypominamy, że jeśli chcielibyście się z nami podzielić ciekawymi linkami ze świata UX, przesyłajcie swoje propozycje na newsletter@ideacto.pl, a my chętnie udostępnimy je w następnych UX czwartkach.[FM_form id=”1″]
Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w pierwszym artykule poświęconym UX Basics. Zatapiamy się w treściach i funkcjonalnościach wspierając się dwoma podstawowymi technikami. Pozwól, że opowiemy o tym procesie z naszej perspektywy.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Wykreowanie produktu, który zyska sympatię użytkownika, ale też stanie się dla niego ważny, to nie lada wyzwanie. Michał Reda w artykule „Jak budować i rozwijać świetne produkty, czyli Product Discovery w akcji” odkrywa i wyjaśnia dla Was tajniki planowania tego procesu, zwłaszcza w jego wczesnej fazie.
Zespół Samito opublikował e-book zawierający szereg zagadnień związanych z fashion e-commerce. Mieliśmy przyjemność uczestniczyć w całym przedsięwzięciu i dodać od siebie rozdział poświęcony ścieżce zakupowej, w którym nasza projektantka UX, Karolina Pulter, objaśnia m.in. dlaczego pierwsze wrażenie na użytkowniku można zrobić tylko raz.