Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Agencja Ideacto rozpoczęła współpracę z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach realizacji projektu dostarczania treści redakcyjnych dla portalu „Wspieramy e-biznes” znajdującego się pod adresem www.web.gov.pl
Konkurs i Plebiscyt „Świeć się na święta z ENERGĄ” zdobył statuetkę Impactora w kategorii Niestandardowy Projekt Marketingowy Roku 2011. To już drugie wyróżnienie – taka sama nagroda została przyznana „Świeć Się” w zeszłym roku. Organizatorami projektu są ENERGA, Ideacto, Agora, Neuron i PanMedia Western, w tym roku do konsorcjum dołączył również Praktiker.
Już po raz trzeci ruszył ogólnopolski konkurs „Świeć Się z ENERGĄ”. W ramach tegorocznej edycji odbywa się Plebiscyt Miast oraz konkurs fotograficzny w czterech kategoriach. Pomysłodawcą i inicjatorem akcji jest Grupa ENERGA a organizatorem tegorocznej edycji jest agencja Ideacto.
Przedmiotem kampanii był innowacyjny produkt przeciwko odparzeniom pieluszkowym u niemowląt – Krem na Pupę Balneum Baby Basic z dodatkiem cynku, który osusza skórę, tworząc skuteczną, ale przepuszczalną warstwę ochronną, oraz pantenolu, który pomaga łagodzić podrażnienia oraz wspomaga gojenie ran. Celem kampanii był launch produktu oraz zbudowanie jego wizerunku jako uniwersalnego produktu o podwójnym działaniu, przy dodatkowym poszerzeniu świadomości marki Balneum.
Agencja interaktywna Ideacto przeprowadziła badania użyteczności trzech popularnych platform sklepowych.
Ruszyła wakacyjna kampania promocyjna Lasów Państwowych „Zrelasuj się”. Pod tym hasłem kryje się szereg działań mających uświadomić zagrożenia wynikające z codziennego stresu oraz wskazać na las jako na najlepsze „centrum dla skołatanych nerwów”. Za kreację oraz realizację kampanii odpowiada wrocławska agencja interaktywna Ideacto.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości prezentuje ponad dwadzieścia wyróżniających się projektów działających w obszarze e-usług (działanie 8.1 PO IG) i technologii B2B (działanie 8.2 PO IG). E-book powstał przy współpracy z ekspertami z firmy Ideacto i jest dostępny na stronie www.web.gov.pl.
Anna Dereszowska została ambasadorem linii dermokosmetyków do pielęgnacji skóry dziecka Balneum Baby Basic, produkowanych przez koncern Almirall, dla którego agencja interaktywna Ideacto prowadzi serwis PielegnacjaDziecka.pl oraz komunikację na platformie Facebook związaną z tematyką serwisu.
Konkurs „Świeć się na święta – z ENERGĄ!” został laureatem nagrody Impactor 2010. Akcja zwyciężyła w kategorii Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku 2010. Za projektem stoi konsorcjum złożone z firm: ENERGA, Agora, PanMedia Western, Neuron, Ideacto.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Witamy sierpień a wraz z nim najnowszy wpis z naszej czwartkowej serii poświęconej przeglądowi nowości ze świata UX.Kubek herbaty w dłoń i życzymy udanej lektury!
Kolejny czwartkowy i letni dzień a wraz z nim najnowszy wpis z serii UX Czwartek. Nie marnując czasu na zbędny wstęp i nie chcąc przegapić słonecznego popołudnia – zapraszamy do przejrzenia dzisiejszego zestawienia artykułów i nowinek z branży!
Lato! Radość, energia, długie dni, słońce wysoko na niebie, ciepłe wieczory. Czas relaksu, zabawy, ale też letnich koncertów i festiwali. Balansując między pracą i odpoczynkiem, znaleźliśmy kilka tekstów, które być może umilą Wam drugą połowę lipca.
Początek lata, czas na relaks i nadrabianie zaległości czytelniczych. Zanim pochłonie Was odpoczynek na hamaku, plaży czy nad jeziorem - mamy dla Was świeży przegląd artykułów z branży.
Ogólnopolski Dzień Dogoterapii przypada na 15 czerwca i jest obchodzony w celu promowania i edukowania na temat pozytywnego wpływu psów na zdrowie i dobre samopoczucie ludzi. Dogoterapia opiera się na wykorzystaniu interakcji między człowiekiem a psem w celu poprawy fizycznego, emocjonalnego i społecznego stanu pacjentów. Taka forma terapii, poprowadzona w sposób świadomy i odpowiedzialny, przynosi liczne korzyści, w tym redukcję stresu, poprawę nastroju oraz zwiększenie interakcji społecznej. Zachęcamy Was do dowiedzenia się więcej na temat dogoterapii oraz do zapoznania się z dzisiejszym zestawieniem artykułów ze świata UX :)
Wszystkim Mamom życzymy cudownego i udanego świętowania swojego Dnia a jeśli jutrzejsze święto w żaden sposób Was nie dotyczy, zostawiamy Wam nowy spis artykułów ze świata UX. W dzisiejszym zestawieniu przeczytacie m.in. o efekcie Hawthorne, hierarchii potrzeb Maslowa i ich związku z projektowaniem oraz sprytnych sposobach na sticky menu.