Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Przyszedł czas na kolejny UX Czwartek, zatem chwytajcie kubek kawy lub herbaty w dłoń i sprawdźcie, co znaleźliśmy dla Was w dzisiejszym zestawieniu.
Z obrazka spogląda na Was leniwiec, znany ze swojej wyjątkowej powolności. Po drzewach porusza się z prędkością od 0,24 do 0,48 kilometra na godzinę. To ekstremalne tempo spowodowane jest m.in. ich potrzebą oszczędzania energii. My również rekomendujemy, abyście oszczędzali swoją energię i czytali dzisiejszy newsletter powoli i uważnie!
Zanim przejdziemy do zagłębiania się w dzisiejsze artykuły, mamy dla Was kilka ciekawostek o ośmiornicach, o których mogliście nie mieć pojęcia! Mają błękitną krew, trzy serca, potrafią w sekundę się zamaskować a dwie trzecie z ich 500 miliona neuronów znajduje się w mackach. Przytaczamy Wam te ciekawostki z okazji World Octopus Day, czyli Światowego Dnia Ośmiornicy, który przypadał na 8 października.Mamy nadzieję, że dzisiejsze teksty dostarczą Wam równie ciekawych nowinek ze świata UX!
Nadzwyczaj ciepłe dni odwracają uwagę od faktu, że mamy już jesień. Tak samo mocno jak zachęcamy Was do spędzania czasu na świeżym powietrzu, czerpania z pięknej pogody i spacerów, tak bardzo polecamy również dzisiejsze wydanie UX Czwartku.
W pierwszy wrześniowy UX Czwartek witamy się z Wami malowniczym krajobrazem górskich szczytów i niebieskim niebem. Równie oszałamiające, co te widoki, są artykuły i treści, które dla Was dzisiaj zebraliśmy – zapraszamy do lektury!
Pomimo końcówki sierpnia lato nadal w pełnej krasie! W powietrzu już powoli unosi się delikatny zapach nadchodzącej jesieni, ale świadomie odpychamy jeszcze tę zapowiedź złotych liści i chłodniejszych dni i zapraszamy na kolejny UX Czwartek. Zebraliśmy dla Was szereg fascynujących artykułów oraz nowości z branży gotowych do przejrzenia i być może inspirujących do dalszych odkryć.
Witamy sierpień a wraz z nim najnowszy wpis z naszej czwartkowej serii poświęconej przeglądowi nowości ze świata UX.Kubek herbaty w dłoń i życzymy udanej lektury!
Kolejny czwartkowy i letni dzień a wraz z nim najnowszy wpis z serii UX Czwartek. Nie marnując czasu na zbędny wstęp i nie chcąc przegapić słonecznego popołudnia – zapraszamy do przejrzenia dzisiejszego zestawienia artykułów i nowinek z branży!
Lato! Radość, energia, długie dni, słońce wysoko na niebie, ciepłe wieczory. Czas relaksu, zabawy, ale też letnich koncertów i festiwali. Balansując między pracą i odpoczynkiem, znaleźliśmy kilka tekstów, które być może umilą Wam drugą połowę lipca.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Przypominamy, że jeśli chcielibyście się z nami podzielić ciekawymi linkami ze świata UX, przesyłajcie swoje propozycje na newsletter@ideacto.pl, a my chętnie udostępnimy je w następnych UX czwartkach.[FM_form id=”1″]
Wykreowanie produktu, który zyska sympatię użytkownika, ale też stanie się dla niego ważny, to nie lada wyzwanie. Michał Reda w artykule „Jak budować i rozwijać świetne produkty, czyli Product Discovery w akcji” odkrywa i wyjaśnia dla Was tajniki planowania tego procesu, zwłaszcza w jego wczesnej fazie.
Zespół Samito opublikował e-book zawierający szereg zagadnień związanych z fashion e-commerce. Mieliśmy przyjemność uczestniczyć w całym przedsięwzięciu i dodać od siebie rozdział poświęcony ścieżce zakupowej, w którym nasza projektantka UX, Karolina Pulter, objaśnia m.in. dlaczego pierwsze wrażenie na użytkowniku można zrobić tylko raz.