Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
Może Cię zainteresuje...
Best Practices for eCommerce
Ponad 200 rekomendacji poprawy UX/UI dla e-sklepów
Szanse i zagrożenia PSD2 w Polsce
Systematyzacja wiedzy o PSD2 pogłębiona o komentarze eksperckie
UX 4 Managers
Praktyczny poradnik, z tego, co ważne w UX
Jak przeprojektować e-commerce
Opis procesu redesign platform sprzedażowych
# 108 UX Czwartek
Zawsze co drugi czwartek inspirująca dawka treści o UX i produktach
Jak sprzedawać więcej dzięki UX
Praktyczne wskazówki oparte na danych i przykładach
Rozwijaj swoje umiejętności projektowe i bądź na bieżąco z trendami w projektowaniu doświadczeń.
W dzisiejszym newsletterze przyglądamy się zaufaniu – jak je budować słowami, strukturą zespołu i odpowiedzialnym designem.
Przyszedł czas na kolejny UX Czwartek, zatem chwytajcie kubek kawy lub herbaty w dłoń i sprawdźcie, co znaleźliśmy dla Was w dzisiejszym zestawieniu.
Z obrazka spogląda na Was leniwiec, znany ze swojej wyjątkowej powolności. Po drzewach porusza się z prędkością od 0,24 do 0,48 kilometra na godzinę. To ekstremalne tempo spowodowane jest m.in. ich potrzebą oszczędzania energii. My również rekomendujemy, abyście oszczędzali swoją energię i czytali dzisiejszy newsletter powoli i uważnie!
Zanim przejdziemy do zagłębiania się w dzisiejsze artykuły, mamy dla Was kilka ciekawostek o ośmiornicach, o których mogliście nie mieć pojęcia! Mają błękitną krew, trzy serca, potrafią w sekundę się zamaskować a dwie trzecie z ich 500 miliona neuronów znajduje się w mackach. Przytaczamy Wam te ciekawostki z okazji World Octopus Day, czyli Światowego Dnia Ośmiornicy, który przypadał na 8 października.Mamy nadzieję, że dzisiejsze teksty dostarczą Wam równie ciekawych nowinek ze świata UX!
Nadzwyczaj ciepłe dni odwracają uwagę od faktu, że mamy już jesień. Tak samo mocno jak zachęcamy Was do spędzania czasu na świeżym powietrzu, czerpania z pięknej pogody i spacerów, tak bardzo polecamy również dzisiejsze wydanie UX Czwartku.
W pierwszy wrześniowy UX Czwartek witamy się z Wami malowniczym krajobrazem górskich szczytów i niebieskim niebem. Równie oszałamiające, co te widoki, są artykuły i treści, które dla Was dzisiaj zebraliśmy – zapraszamy do lektury!
Pomimo końcówki sierpnia lato nadal w pełnej krasie! W powietrzu już powoli unosi się delikatny zapach nadchodzącej jesieni, ale świadomie odpychamy jeszcze tę zapowiedź złotych liści i chłodniejszych dni i zapraszamy na kolejny UX Czwartek. Zebraliśmy dla Was szereg fascynujących artykułów oraz nowości z branży gotowych do przejrzenia i być może inspirujących do dalszych odkryć.
Witamy sierpień a wraz z nim najnowszy wpis z naszej czwartkowej serii poświęconej przeglądowi nowości ze świata UX.Kubek herbaty w dłoń i życzymy udanej lektury!
Kolejny czwartkowy i letni dzień a wraz z nim najnowszy wpis z serii UX Czwartek. Nie marnując czasu na zbędny wstęp i nie chcąc przegapić słonecznego popołudnia – zapraszamy do przejrzenia dzisiejszego zestawienia artykułów i nowinek z branży!
Lato! Radość, energia, długie dni, słońce wysoko na niebie, ciepłe wieczory. Czas relaksu, zabawy, ale też letnich koncertów i festiwali. Balansując między pracą i odpoczynkiem, znaleźliśmy kilka tekstów, które być może umilą Wam drugą połowę lipca.
Od 3 lat wysyłamy do ponad 6000 czytelników przegląd najciekawszych artykułów ze świata UX
Pamiętasz nas ostatni wpis o 4 rodzajach błędów poznawczych, które najprawdopodobniej popełniasz w pracy UX? Kolejna dobra wiadomość jest taka, że większość błędów ma swoją ciemną i jasną stronę. Wystarczy tylko odpowiednio je wykorzystać w trakcie projektowania. I tak gdy użytkownik:
Jeżeli jesteś, tak jak my, nastawiony na bycie najlepszą wersją UXowca, to musisz wiedzieć, że na samych staraniach się nie kończy! Każdy z nas, zarówno w życiu prywatnym, jak i profesjonalnym, ulega tzw. pułapkom myślenia. Inaczej, bardziej fachowo mówiąc, są to błędy poznawcze, czyli sposoby nieracjonalnego spostrzegania rzeczywistości, które odbiegają, często znacząco, od prawdy.
Skąd czerpiemy informacje potrzebne do stworzenia w pełni spersonalizowanych doświadczeń? Poniżej przedstawiamy trzy rodzaje źródeł, z których czerpiemy, potrzebne w procesie personalizacji, informacje na temat naszych odbiorców.
Zwykło się mówić, że pewnych rzeczy nie można kupić, ale serwis eBay widział już wiele towarów nie do kupienia, dlatego twórców portalu chyba nic już nie zaskoczy. Czasem najdziwniejsze pomysły na biznes okazują się być najbardziej trafionymi, a czasem nie – w sieci znajdziemy je wszystkie, wymieszane ze sobą i bez podziału na kategorie. W końcu, czego nie ma w Internecie, tego nie ma na świecie. Wybraliśmy dla Was subiektywną listę najdziwniejszych przedmiotów sprzedawanych poprzez eBay.
Czym różnią się od siebie nawzajem? Jak mądrze wybrać pomiędzy personalizacją a customizacją? I co na ten temat mówi nauka?
Stefan powoli oswajał się z kolejnym początkiem dnia w biurze. Nieuchronnie zbliżał się moment zajrzenia na pocztę – runęła na niego ściana nieodczytanych maili. Jedynie część z nich miała cokolwiek wspólnego z jego pracą, pozostałe to był spam, oferty, zachęcanie do zapisania się na newslettery czy zaproszenia na jakieś spotkania. Przejrzał kilka pierwszych i rzucił okiem na temat “Robisz masę? Najlepsze efekty daje…” – nie robisz. Druga wiadomość zawołała wprost do niego: “Stefan! Promocja na najlepszy schab bez kości” – a jest soczewica dla wegetarian? Tyle maili, a żaden nie był do niego. Otworzył następnego, chociaż jego powieki stawały się ciężkie…